Sbtlita Skrevet 14. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2015 Har en grønn breeders kløv i str xs som jeg vil bytte i noe annet utstyr. Jeg ser for meg å bytte den inn i en langline eller en sele. Rop ut om du er intr Bor i Porsgrunn og kan sendes overalt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 15. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2015 Ja Tror du den kan passe en liten jaktspringer? Hun har en ruffwearkløv i str S nå, som egentlig er på grensen til å være stor, så hvis denne var mindre?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 15. Mai 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2015 Det er mye mulig den vil passe din hund Den var hakket for lang over ryggen på min staff og for liten i brystet, noe som ikke er så rart kanskje Jeg er ikke helt sikker på hvordan den er i forhold til ruffwear men om jeg skulle finne en i dyrebutikkene her i Skien/Porsgrunn så kan jeg dra å sjekke, ta bilder og sende deg... til uka foreksempel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 15. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2015 Jeg har breeders kløv str. S til mine Siberians, de passer disse veldig fint. Så vil tro en XS passer en liten springer tispe. Her på Freke, hannhund på 56cm og ca 23kg på Fjellbris, tispe (smalere enn Freke i rygg/bryst) 54cm og ca 21kg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts