Maria Skrevet 22. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Gratulerer Stram overlinje: spørs vel hva rasestandaren sier? Ja.. Det er mulig jeg må sjekke opp det. Men jeg tror det er bra, ellers hadde vel setningen vært anderledes formulert?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Så bra! Takk skal du ha.. Men herre gud... Når jeg tenker på det så jo Chessea ut som en dass da.. Ansiktet var liksom klippet med kjøkkensak! Hehe. Neste gang jeg stiller skal hun være klippet med maskin, i alle fall i ansiktet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Så bar det gikk bra Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 grattis:) velvinklet fremme og bak er jo kjempe bra da:) Syntes det var en kjempe kritikk:) BILDER:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 grattis:) velvinklet fremme og bak er jo kjempe bra da:) Syntes det var en kjempe kritikk:) BILDER:) Takk skal du ha Kine!! Tok desverre ingen bilder fra hallen, men tok noen hjemme og i lek ute, etter at vi hadde stilt. Bildene innenifra var så dårlige, at man ikke ser hva som er på dem.. Men bilder fra i dag kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Gratulerer med overlevd debut, da er vi to! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Good luck!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Takk skal dere ha alle sammen!! Har snakket med oppdretteren nå!! Hun mente at stram overlinje, var veldig bra!! Portisene skal visst ha det. hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Gratulere med bra kritikk :imrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 grattiiiis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Så flott at det gikk bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Så flott da!! Gikk jo så fint så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zander&Pia Skrevet 22. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Grattis med vel gjennomført utstillingsdebut og flott kritikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2006 Takk skal dere ha alle sammen.. Blir nesten litt rørt jeg. :-o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Ja, det er vi ferdige! Jeg er kjempefornøyd! Chessea var ikke flink å stille opp, men løp veldig bra. Hun ble nummer 2, av 2 tisper. Den andre tispa var veldig fin. Men etter hvordan jeg forstod dommeren likte hun begge hundene veldig godt!! Her er kritikken: Forresten! Er stram overlinje positivt eller negativt?? hos mine hunder er det positivt i hvertfall, og det med brystet kommer seg sikkert med alderen(på med sele og la hunden trekke litt når den blir eldre så får hun bra bryst). noen hunder utvikler seg senere enn andre så bare se på denne utstillingen som god trening til hun blir eldre du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 23. Januar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 hos mine hunder er det positivt i hvertfall, og det med brystet kommer seg sikkert med alderen(på med sele og la hunden trekke litt når den blir eldre så får hun bra bryst). noen hunder utvikler seg senere enn andre så bare se på denne utstillingen som god trening til hun blir eldre du. Ja, ikke sant!! Kan ikke klage på det brystet. Har hørt mange valper som får den samme kommentaren.. Så jeg er veldig fornøyd som sagt. Legger ikke opp utstillingskarrieren før jeg har prøvd litt til.. Utrolig moro var det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Grattis med vel gjennomført utstillingsdebut og flott kritikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 26. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2006 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar