Tricolor Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Er det risikabelt å betale regninger i nettbank via mobiltelefon enn fra pc som har brannmur og antivirusprogram? Internett har falt ut pga lyn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Har banken din mobilapp bør den være forholdsvis sikker. Det går forresten å kjøpe antivirusprogram til mobiler og nettbrett tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Hva er du redd for? Jeg ville ikke vært veldig bekymret, ihvertfall ikke om du er litt forsiktig med hva slags apper du ellers har og bruker på telefonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Jeg har hvertfall egen app for kodegenerering og må i tillegg legge inn personlig passord. Når banken selv mener det er trygt så tenker jeg at da får jeg bare stole på det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Betaler kun fra tlf jeg, aldri vært ett problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 30. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Takk? er vel litt paranoid siden det handler om en kassakredittkonto. Jeg er redd for å bli hacka og konto tømt til bunns og vel så det? Har jo både kodebrikke og personlig passord. Må jo være redd ? for sikkerhets skyld ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts