Bananen Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Hannhunden får navnet: DeepEyes Completely Different VI Kun en tispe som mangler navn så langt, men de 5 andre har fått navnene: DeepEyes Complete Waste Of Time VI (min sin) DeepEyes Meaning Of Life VI DeepEyes Fairly Incomplete VI DeepEyes Flying Circus VI DeepEyes Almost The Truth VI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Hahahahaha, genialt navn på hannhunden når han er eneste hane i flokken 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Synes du skulle liste opp valpe-navnene deres også altså! (Dette kullet har de kuleste navnene altså, både i og utenfor valpekassa eller hva man skal si..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Gratulerer med et flott kull Blir spennende å følge med. Som alltid, veldig stilige navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Oi.. Jeg som ihvertfall ikke skal ha valp og ikke ak heller, kjenner kallet for den siste tispa... Slå meg hardt i hodet med en fisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Hannhunden får navnet: DeepEyes Completely Different VI Kun en tispe som mangler navn så langt, men de 5 andre har fått navnene: DeepEyes Complete Waste Of Time VI (min sin) DeepEyes Meaning Of Life VI DeepEyes Fairly Incomplete VI DeepEyes Flying Circus VI DeepEyes Almost The Truth VI Jeg er spent på om hannhunden er en Iver! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Oi.. Jeg som ihvertfall ikke skal ha valp og ikke ak heller, kjenner kallet for den siste tispa... Slå meg hardt i hodet med en fisk! Det er umulig å motstå Jeanette sine valper, de føles alle så spesielle og man føler liksom noe for de selv uten å ha sett dem! Vet ikke hva det er jeg. Men (u)heldigvis har jeg ikke plass atm Jeg sier: go for it! *nekter å slå Gråtass i hodet med en fisk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Synes du skulle liste opp valpe-navnene deres også altså! (Dette kullet har de kuleste navnene altså, både i og utenfor valpekassa eller hva man skal si..) Gratulerer med et flott kull Blir spennende å følge med. Som alltid, veldig stilige navn! Valpekasse navnene ja, Foreløpig heter hannhunden Yarvi. Tispene heter: Thorn, Rin, Skifr, Scaer, Vialine og Sumael. Noen som syns de navnene er kjente? *gjelder ikke TonjeM* Oi.. Jeg som ihvertfall ikke skal ha valp og ikke ak heller, kjenner kallet for den siste tispa... Slå meg hardt i hodet med en fisk! Jeg er spent på om hannhunden er en Iver! Får alltid en slik som jeg syns ikke har ett passende navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Flying Circus, gitt...!?? - er det ikke nok fart i disse ak fra før av? ? Grattis med et fint kull, gleder meg til å se de tan fargete sjokoladene. Er noe spesielt med sånn farge..? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Jeg har akkurat begynt å snuse på fantasy igjen etter nærmest 15 år i tørke, og jeg har lest om en serie hvor det er noe voldsomt med krigere og intrikate karaktere, og det er det iaff en person som heter Yarvi og en som Skifr. Half a world? Half a war elns? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Jeg har akkurat begynt å snuse på fantasy igjen etter nærmest 15 år i tørke, og jeg har lest om en serie hvor det er noe voldsomt med krigere og intrikate karaktere, og det er det iaff en person som heter Yarvi og en som Skifr. Half a world? Half a war elns? Stemmer Shattered sea serien av Joe Abercrombie Half a king, Half a world og Half a war. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Som jeg sa, kuleste navnene ever.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 26. August 2015 Rapporter Share Skrevet 26. August 2015 Gratulerer med fin gjeng valper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 Valpekasse navnene ja, Foreløpig heter hannhunden Yarvi. Tispene heter: Thorn, Rin, Skifr, Scaer, Vialine og Sumael. Noen som syns de navnene er kjente? *gjelder ikke TonjeM* Får alltid en slik som jeg syns ikke har ett passende navn gratulerer med valper! Du har litt kulere valpekassenavn enn vi hadde. våre het "nr 1 til nr 10" helt til det var bestemt hvem som skulle hvor... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 Gratulerer så masse med valpiser Gleder meg til å følge dem videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 gratulerer med valper! Du har litt kulere valpekassenavn enn vi hadde. våre het "nr 1 til nr 10" helt til det var bestemt hvem som skulle hvor... Jeg syns selv at det er så upersonlig, men forstår også at folk gjør det. Det er mye letere med 1-2-3 eller gul-hvit-svart osv. Men jeg har ikke så ofte kull og har en liten "greie" for navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 Jeg syns selv at det er så upersonlig, men forstår også at folk gjør det. Det er mye letere med 1-2-3 eller gul-hvit-svart osv. Men jeg har ikke så ofte kull og har en liten "greie" for navn synes det er kult med navn kan ikke akkurat skryte på oss å ha hatt mange kull vi heller (ETT!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 Hannhunden får navnet: DeepEyes Completely Different VI Kun en tispe som mangler navn så langt, men de 5 andre har fått navnene: DeepEyes Complete Waste Of Time VI (min sin) DeepEyes Meaning Of Life VI DeepEyes Fairly Incomplete VI DeepEyes Flying Circus VI DeepEyes Almost The Truth VI DeepEyes Flying Circus VI alias Danger Rat! Lite a! Kule navn! Jeg lider.. stakkars meg. *vræl* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. August 2015 Rapporter Share Skrevet 27. August 2015 DeepEyes Flying Circus VI alias Danger Rat! Lite a! Kule navn! Jeg lider.. stakkars meg. *vræl* Gjør en ende på dine lidelser!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. August 2015 Rapporter Share Skrevet 28. August 2015 DeepEyes Flying Circus VI alias Danger Rat! Lite a! Kule navn! Jeg lider.. stakkars meg. *vræl* Flying Circus er nok booket alt Da er det en som tenker på det til mandag, så får vi se om det blir slutt på lidelsen din eller ikke *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. August 2015 Rapporter Share Skrevet 29. August 2015 Får oppdatere med dag 1 før jeg tar 1 ukes bilder "Thorn" tispe "Yarvi" hannhund DeepEyes Completely Different VI "Rin" Tispe "Skifr" tispe "Scaer" "Vialine" tispe "Sumael" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 29. August 2015 Rapporter Share Skrevet 29. August 2015 De er så fine <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. August 2015 Rapporter Share Skrevet 29. August 2015 Hvordan holder du styr på hvem som er hvem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts