AussieAllTheWay Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Rosa - troll med fargekoden "hvit" (du finner målene på trolls hjemmeside Den til 50,- troor den er fra seleverkstedet, fant ikke noe størrelse.. Men passer hund på 20 kg Den siste nomesela - @Christine vet du størrelse? Den siste nomeselen fra Manmat er brukt på liten huskytispe på ca 18 kg. Sent from my iPhone using Tapatalk Hadde det vært mulig å få målene på Manmat selen? Halsåpning "midt på kryss til midt på kryss" (målt flatt) og lengden fra krysset på brystbens spissen, og hele veien bak til der løkka sitter? Kanskje den passer Taco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 25. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 11103493_10155713357880314_1423740457_n.jpg Hadde det vært mulig å få målene på Manmat selen? Halsåpning "midt på kryss til midt på kryss" (målt flatt) og lengden fra krysset på brystbens spissen, og hele veien bak til der løkka sitter? Kanskje den passer Taco Det er den her du mener ja? Mål kommer i morgen Får ikke til å redigere noen innlegg men den rosa nomeselen og slalåmen er solgt nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Det er den her du mener ja? Mål kommer i morgen Får ikke til å redigere noen innlegg men den rosa nomeselen og slalåmen er solgt nå Ja det er den- om det ikke finnes noe str på den Og str skjema på manmat sidene? Jeg er på sporkurs i hele morgen, men sjekker her når jeg kommer hjem. Er interessert i selen om den ser ut til å passe Taco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 25. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Ja det er den- om det ikke finnes noe str på den Og str skjema på manmat sidene? Jeg er på sporkurs i hele morgen, men sjekker her når jeg kommer hjem. Er interessert i selen om den ser ut til å passe Taco Vi er på stevne i morgen vi også- så jeg antar at vi har målene på selen klare til kvelden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 25. April 2015 Rapporter Share Skrevet 25. April 2015 Har dere solgt det brune og blå vinterdekkenet? Viss ikke tar jeg det også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 Vi er på stevne i morgen vi også- så jeg antar at vi har målene på selen klare til kvelden Har du fått målt selen? (ja er litt spent- trenger sele ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 Hadde det vært mulig å få målene på Manmat selen? Halsåpning "midt på kryss til midt på kryss" (målt flatt) og lengden fra krysset på brystbens spissen, og hele veien bak til der løkka sitter? Kanskje den passer Taco Håper jeg har målt rett nå Halsåpning: 20 cm Kryss på brystben til løkkefeste: 65 cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 Håper jeg har målt rett nå Halsåpning: 20 cm Kryss på brystben til løkkefeste: 65 cm Æsj! Den kan være lang nok, men alt for liten i halsen Selen jeg har her er 25 cm Midt på krysse på skulderen til midt på krysset som er på brystbensspissen, og den er for liten den også Takk for at du målte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 Den der hurtta dressen det et sånn fleecedress sant? Isåfall tar jeg gjerne den også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 26. April 2015 Rapporter Share Skrevet 26. April 2015 Håper jeg har målt rett nå Halsåpning: 20 cm Kryss på brystben til løkkefeste: 65 cm umh, kan du prøve å forklare nøyere hvor og hvordan du har målt? Kanskje intr, men skjønner ikke helt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Æsj! Den kan være lang nok, men alt for liten i halsen Selen jeg har her er 25 cm Midt på krysse på skulderen til midt på krysset som er på brystbensspissen, og den er for liten den også Takk for at du målte umh, kan du prøve å forklare nøyere hvor og hvordan du har målt? Kanskje intr, men skjønner ikke helt Kan ta bilder av hvor jeg har målt i morgen, slik at du får se, og @AussieAllTheWay ser om jeg har målt riktig i forhold til hennes ønsker Den der hurtta dressen det et sånn fleecedress sant? Isåfall tar jeg gjerne den også. Jepp! Den er for stor for mine, men tipper den passer Varga. Ikke solgt enda, så vil du ha den er den og det andre ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Kan ta bilder av hvor jeg har målt i morgen, slik at du får se, og @AussieAllTheWay ser om jeg har målt riktig i forhold til hennes ønsker Supert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Kan ta bilder av hvor jeg har målt i morgen, slik at du får se, og @AussieAllTheWay ser om jeg har målt riktig i forhold til hennes ønsker Jepp! Den er for stor for mine, men tipper den passer Varga. Ikke solgt enda, så vil du ha den er den og det andre ditt Hmm, tenkte på valpis jeg, Varga brukter str 65, hvor lang er dine i ryggen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Hmm, tenkte på valpis jeg, Varga brukter str 65, hvor lang er dine i ryggen? Mine bruker 55. Mener det passer i rygg, men er litt for stort ellers. Kan dobbelsjekke i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. April 2015 Rapporter Share Skrevet 27. April 2015 Mine bruker 55. Mener det passer i rygg, men er litt for stort ellers. Kan dobbelsjekke i morgen Oki, da blir det sikkert for bredt til vims også. Tror ikke hun blir noen voldsom kraftplugg akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 28. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Oki, da blir det sikkert for bredt til vims også. Tror ikke hun blir noen voldsom kraftplugg akkurat. Vi snakket om at dressen kanskje var litt Milla størrelse, hun er 28kg- og Varga er vell noe av det samme? Tror det kan bli litt stort til Vims Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 28. April 2015 Rapporter Share Skrevet 28. April 2015 Ja ok, varga er 62 i ryggen å 26 kg, men hun har den 65 str i dressen. Men det der er vell den gamle modellen, kanskje de er litt annerledes i str. Mens vims blir jo sikkert bare 20 kg så da blir den nok alt for stor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts