Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva kan dette være? Tetris rykker til som ticks


Recommended Posts

Dette begynte for ca 20minutter siden, han lå på siden og rykket til. Tenkte først han drømte, så kanskje hikke (men det stemte liksom ikke helt med hvordan han vanligvis hikker).

Så fortsatte det selvom han reiste seg og gikk.

Ser ut som det er venstre hofte/bakpart... Noen som har noen idé?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dratt til veterinæren jeg... :| Det ser så nevrologisk ut. Selv ørene rykker i takt med kroppen O_O

Vofsen min har en del rykninger i bakbeina som kan minne om dette, fordi hun får så mye melkesyre-oppsamling hvis hun har gått langt (pga den dårlige formen etter operasjonene). Men de er bare små og søte, som dirring, dette var liksom hakket for voldsomt for en litt melkesyre-rykking...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dratt til veterinæren jeg...  :|  Det ser så nevrologisk ut. Selv ørene rykker i takt med kroppen O_O

Vofsen min har en del rykninger i bakbeina som kan minne om dette, fordi hun får så mye melkesyre-oppsamling hvis hun har gått langt (pga den dårlige formen etter operasjonene). Men de er bare små og søte, som dirring, dette var liksom hakket for voldsomt for en litt melkesyre-rykking...

Tenkte også nerver, men det har gitt deg så jeg avventer ihvertfall inntil videre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig merkelig. Det ser jo helt ufrivillig ut. Virker jo som om hunden blir overrasket når det rykker til også. Da han gikk så det ut som at hele muskelen i låret strammet seg ett tiendels sekund.

Jeg ville nok ha bestilt en time hos veterinær. Det ser jo ikke akutt ut, så ville ventet til over helga om det ikke forverres.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig merkelig. Det ser jo helt ufrivillig ut. Virker jo som om hunden blir overrasket når det rykker til også. Da han gikk så det ut som at hele muskelen i låret strammet seg ett tiendels sekund.

Jeg ville nok ha bestilt en time hos veterinær. Det ser jo ikke akutt ut, så ville ventet til over helga om det ikke forverres.

Syns ikke det ser såååå merkelig ut jeg, det virker nesten som om det et er en rykning av noe som kiler eller klør, kanskje svir.. Men det kan jo også være nevrologisk såklart.

Emma her får noen lignende rykninger når hun har løpetid :lol: også har hun fått lignende når hun har vært sår i rumpa. Men det ser jo mer lokalisert ut til hofta her, men det kan jo bare være måten hunden opplever det på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...