Frida og fuglehundene Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Hvordan er sporselene til non stop i str i forhold til nomeselene? Siter
Arielle Skrevet 13. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Hvordan er sporselene til non stop i str i forhold til nomeselene? Har rett og slett ingen ide for jeg har aldri hatt inne nomeselene. Men hvis det kan hjelpe så kan jeg måle halsen? Får ikke oppdatert oppsamlingsinnlegget lengre oppe her men det er kun 2 redningsvester igjen. 1 i str 7 og 1 i str 8 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Jeg spurte ei, og hun mener de skal tilsvare nomeselen sånn ca, der har mine 5/6. Hva skal du ha for de? Siter
Arielle Skrevet 13. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Jeg spurte ei, og hun mener de skal tilsvare nomeselen sånn ca, der har mine 5/6. Hva skal du ha for de? 150kr per stykk? under halv pris Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 150kr per stykk? under halv pris Supert! Gi meg info om betaling så har vi en avtale Får bare selge de videre om de ikke passer Siter
Caroline Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Jeg spurte ei, og hun mener de skal tilsvare nomeselen sånn ca, der har mine 5/6. Hva skal du ha for de? Mine har ikke samme str. i sporsele og nomesele. Det er også forskjell på den gamle og den nye sporselen, den nye virker større. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Mine har ikke samme str. i sporsele og nomesele. Det er også forskjell på den gamle og den nye sporselen, den nye virker større. Ikke si sånn da Nora til Irene bruker str 5 og har en str mindre enn mine i Hurtta. @Arielle, er disse selene av den nye eller eldre modellen? Siter
Arielle Skrevet 13. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Ikke si sånn da Nora til Irene bruker str 5 og har en str mindre enn mine i Hurtta. @Arielle, er disse selene av den nye eller eldre modellen? Den gamle som sakt jeg har ikke peiling siden jeg ikke har nomeselen Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Åå, da ble jeg usikker, Irene sin hund har den nye... Siter
Arielle Skrevet 13. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Åå, da ble jeg usikker, Irene sin hund har den nye... Non-stop oppgir at nomeselen er 22cm i halsåpning str 6 og jeg måler åpningen til 22cm på sporselen 1 Siter
Arielle Skrevet 13. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Da er sporselene også solgt... Har en baggen x2 strikk og en hurtigutløser med svivel hvis noen er interessert. Har også en haug med "sykkelseler" fra kennel og breeders. Noen sånne gule refleksseler og en haug av de vanlige. Er noen interessert i sånne seler så send en PM for jeg må ha mål at hunden fra ene siden over bryst og til andre siden for å sjekke om jeg har noe som kan passe siden størrelsene disse selen er oppgitt som er helt håpløse Siter
Guest lijenta Skrevet 13. Juli 2015 Rapporter Skrevet 13. Juli 2015 Da er sporselene også solgt... Har en baggen x2 strikk og en hurtigutløser med svivel hvis noen er interessert. Har også en haug med "sykkelseler" fra kennel og breeders. Noen sånne gule refleksseler og en haug av de vanlige. Er noen interessert i sånne seler så send en PM for jeg må ha mål at hunden fra ene siden over bryst og til andre siden for å sjekke om jeg har noe som kan passe siden størrelsene disse selen er oppgitt som er helt håpløse Er de elee snne som går tvers over i front? Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Skrevet 14. Juli 2015 Høres ut som brystseler ja. Har du bilder av de? Hvor mye er det per sele? Sele er forbruksvarer her Kan sende deg PM med mål etter jobb i dag Siter
Shlush Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Skrevet 14. Juli 2015 Da er sporselene også solgt... Har en baggen x2 strikk og en hurtigutløser med svivel hvis noen er interessert. Har også en haug med "sykkelseler" fra kennel og breeders. Noen sånne gule refleksseler og en haug av de vanlige. Er noen interessert i sånne seler så send en PM for jeg må ha mål at hunden fra ene siden over bryst og til andre siden for å sjekke om jeg har noe som kan passe siden størrelsene disse selen er oppgitt som er helt håpløse Jeg vil ha hurtigutløser med svivel :-D Siter
Arielle Skrevet 14. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2015 Er de elee snne som går tvers over i front? Ja det er det. Høres ut som brystseler ja. Har du bilder av de? Hvor mye er det per sele? Sele er forbruksvarer her Kan sende deg PM med mål etter jobb i dag Jepp stemmer det Skal få tatt bilder av de og legge ut her Jeg vil ha hurtigutløser med svivel :-D Send meg PM med adressen din så får jeg den avgårde med resten i dag 1 Siter
Guest lijenta Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Skrevet 14. Juli 2015 Da trenger han den ikke. så da leiter vi videre Siter
Arielle Skrevet 14. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2015 (endret) her er de ulike sykkelsene/brystelene jeg har. Breeders sine er kun for små/mellomstore hunder igjen av. refleksselene er det noen små og noen store igjen og kennelselene er det kun store. refleksseler har også disse selen hvis andre er interssert: kun blå. Kennelsine Har svarte, grønne og blå. breeders sine Endret 14. Juli 2015 av Arielle Siter
Lillekrapyl Skrevet 14. Juli 2015 Rapporter Skrevet 14. Juli 2015 Hvilke størrelser? Kunne trengt en til puddelen Siter
Arielle Skrevet 14. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juli 2015 Her er mål av brystreimen på selene. Det er målt fra der brystreimen går over til bukreim og helt rundt til der brystreimen treffer bukreimen igjen så med andre ord du må måle hunden rundt brystkassen og se om noen av målene passer sånn at selen ikke havner for langt bak og heller ikke for nærme albuene. De gule selene: 1stykk 29,5cm 2stykk 34cm 2stykk 45,5cm 2stykk 49cm Kennel selene: 1stykk 49,5cm 1stykk 52,5cm 2stykk 56cm Breeders sine: helsvarte: 1stykk 25,5cm svarte med mørkeblå polstring: 2stykk 27cm 1stykk 30cm grønn: 1stykk 30cm kongeblå: 1stykk 27cm Så har gresshoppa sele som er helt like breeders sine og er helsvarte: 1stykk 31,5cm og 1 stykk 37cm Siter
LØJ Skrevet 16. Juli 2015 Rapporter Skrevet 16. Juli 2015 Vil gjerne ha kjettingstrup til App, han er ca 56-57 cm rundt halsen. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 16. Juli 2015 Rapporter Skrevet 16. Juli 2015 Herregud, det var rask og god service! Selene ble sendt i går og lå i postkassa i dag. Jeg sjekket selvfølgelig ikke postkassa før vi gikk tur, for jeg trodde ikke de kom til å være her før i morgen eller på lørdag. Og de passa perfekt. Jeg vil si at den gamle modellen av sporselen er bittelitt mindre i størrelsen enn nomeselen, men det er ikke mye, det kan være formen på selen som lurer meg også, og at den er helt lik i halsen. Siter
Arielle Skrevet 16. Juli 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2015 Vil gjerne ha kjettingstrup til App, han er ca 56-57 cm rundt halsen. Da må han gjerna ha 65? Sånn at du får den over hode tenker jeg Send meg i så fall en pm med adressen så skal jeg sende til deg Herregud, det var rask og god service! Selene ble sendt i går og lå i postkassa i dag. Jeg sjekket selvfølgelig ikke postkassa før vi gikk tur, for jeg trodde ikke de kom til å være her før i morgen eller på lørdag. Og de passa perfekt. Jeg vil si at den gamle modellen av sporselen er bittelitt mindre i størrelsen enn nomeselen, men det er ikke mye, det kan være formen på selen som lurer meg også, og at den er helt lik i halsen. Ja må nok takke posten for det Ble levert inn i går før posten blir videresendt da. Blir videresendt fra byen her kl 15 så de kan jobbe raskt hvis de vil 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 16. Juli 2015 Rapporter Skrevet 16. Juli 2015 Herregud, det var rask og god service! Selene ble sendt i går og lå i postkassa i dag. Jeg sjekket selvfølgelig ikke postkassa før vi gikk tur, for jeg trodde ikke de kom til å være her før i morgen eller på lørdag. Og de passa perfekt. Jeg vil si at den gamle modellen av sporselen er bittelitt mindre i størrelsen enn nomeselen, men det er ikke mye, det kan være formen på selen som lurer meg også, og at den er helt lik i halsen. Enig med du. Vi fikk flytevestene i dag. Hadde opprinnelig planlagt å prøve de i vannet i dag, men pga litt uheldige omstendigheter ble det utsatt. Men de passet på hundene ihvertfall. Meget fornøyd! Siter
Recommended Posts