maiakristine Skrevet 3. April 2015 Rapporter Skrevet 3. April 2015 Vet noen om det er prisforskjeller på feks royal Canin i dyrebutikk og hos veterinær? Hvor er det billigst å kjøpe? Siter
maiakristine Skrevet 3. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2015 Åh, hvor da? Blir ikke frakt veldig dyrt? Siter
maysofie Skrevet 3. April 2015 Rapporter Skrevet 3. April 2015 Åh, hvor da? Blir ikke frakt veldig dyrt? De siste gangene har det vært fra Animail. Frakt på 99kr, likevell kan man fint spare en hundrelapp eller to, spesielt om de har salg eller kampanjer (som nå). Gratis frakt over 1000kr Baksiden er jo at det faktisk må sendes, så du får det ikke på dagen. Siter
simira Skrevet 3. April 2015 Rapporter Skrevet 3. April 2015 Om man bor i Oslo eller Bærum så har Dyresjappa.no gratis utkjøring på alt over 500 kr, dvs en stor fôrsekk f.eks.. Siter
Calina Skrevet 5. April 2015 Rapporter Skrevet 5. April 2015 Nå har jo vetrinær/dyrebutikk ikke samme for - samme merker ja, men hos vetrinær får man spesial for. Og det er dyrere. 1 Siter
mokken Skrevet 8. April 2015 Rapporter Skrevet 8. April 2015 Hos Plantasjen får du klippekort som gir hver 8. Sekk gratis Og dersom du bor i Bergen så har Midttun zoo fast 4 for 3 tilbud på flere fórtyper. Edit: specific (hos vet) har også klippekort med hver 8. Sekk gratis. Siter
MissHeike Skrevet 8. April 2015 Rapporter Skrevet 8. April 2015 Bruker også animail.no det er billigst for meg. Og plussen er jo at det blir levert på døra. Alltid like kjekt å se budet fra postnord krafse pakken med 15kg hundemat eller 10kg kattesand ut av bilen og opp til døra mi Siter
Kristiin Skrevet 8. April 2015 Rapporter Skrevet 8. April 2015 Noen som vet om det finnes noen plass man får kjøpt eukanuba intestinal billigere enn hos vet? Jeg betalte 940 tror jeg for 12kg Siter
Gjest Skrevet 8. April 2015 Rapporter Skrevet 8. April 2015 Noen som vet om det finnes noen plass man får kjøpt eukanuba intestinal billigere enn hos vet? Jeg betalte 940 tror jeg for 12kg Vet serien er reservert for å selges nettopp hos veterinæren, så det er vel heller tvilsomt at du finner den så mange andre steder. Siter
Recommended Posts