Lillekrapyl Skrevet 1. April 2015 Rapporter Skrevet 1. April 2015 Klokken 09 - på tide å komme seg ut av senga. .. og lufte hundene Klokken 10 - tulle og tøyse litt i sofaen Klokken 11 - på IKEA Klokken 12 - hjemme igjen etter shoppingrunde. Ungen fikk velge duk... Klokken 13 - i full gang med å trekke om stoler. Totalt seks slike stoler. Klokken 14 - handle mat Klokken 15 - puddelen er klar for tur Klokken 16 eller noe, vi har ankommet Hamrevann Hjemme fra turen, og vaktlene får fersk granbar og einer Klokken 18 - deilig sol og utsikt Klokken 19 - måtte pynte litt til påske da Så var det endelig tid for middag Puddelen har raptus Mens Jade tar livet med ro i godstolen Mor surfer litt på nett Hundene luftes, og vi sier god natta 14 Siter
Mud Skrevet 2. April 2015 Rapporter Skrevet 2. April 2015 Sønnen din har helt lik smak som min gitt Så ut som en koselig dag. 1 Siter
plutte Skrevet 2. April 2015 Rapporter Skrevet 2. April 2015 Haha, eg lurte først på kva dyr den brune dotten var. Så fint du har det! Fin dag, og. 1 Siter
mushi Skrevet 2. April 2015 Rapporter Skrevet 2. April 2015 Utrolig artig bilde av raptuspuddel! Hvordan går det med Jade? 1 Siter
Lillekrapyl Skrevet 2. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2015 Utrolig artig bilde av raptuspuddel! Hvordan går det med Jade? Ny dyrlegetime på onsdag, og da skal det settes opp tid til ny operasjon. Siter
Raksha Skrevet 2. April 2015 Rapporter Skrevet 2. April 2015 Tøff duk! Krysser fingre for jade. Og lille krøllerten er jo nydelig da 1 Siter
MegaMarie Skrevet 3. April 2015 Rapporter Skrevet 3. April 2015 For et fint sted du bor på Jeg skulle gjerne sett ut vinduet og sett rett på hester! Så koselig de hønene(?) hadde det 1 Siter
Benedicte Skrevet 3. April 2015 Rapporter Skrevet 3. April 2015 Så fin EFIT! Så ut som en skikkelig koselig dag Hva heter gulvet ditt, forresten? Det ligner veldig på laminaten jeg har kjøpt... 1 Siter
Lillekrapyl Skrevet 3. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2015 Så fin EFIT! Så ut som en skikkelig koselig dag Hva heter gulvet ditt, forresten? Det ligner veldig på laminaten jeg har kjøpt... Fjordal eik glacier 1 Siter
Cavalierflat Skrevet 6. April 2015 Rapporter Skrevet 6. April 2015 Jeg likte stolene dine jeg altså! Ser veldig koselig ut å ha egne vaktler. De er så søte . 1 Siter
Lillekrapyl Skrevet 6. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2015 Takk for koselige kommentarer alle sammen Siter
Recommended Posts