SandyEyeCandy Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2015 Jeg selger mitt Easy Up-utstillingstelt, da jeg kun har slått det opp et par ganger etter at jeg kjøpte det. Meget pent brukt, alle deler intakte. Det koster 1700,- kr og må hentes på Nesbru i Akershus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2015 Du må si ifra om/når dette går! Behovet sier at det er ytterst nødvendig, budsjettet sier at det per tiden er umulig... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 25. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2015 Du må si ifra om/når dette går! Behovet sier at det er ytterst nødvendig, budsjettet sier at det per tiden er umulig... Jeg MÅ ikke ha hele summen på en gang, altså. Du kan godt nedbetale i avdrag om du vil ha det og det gjør ting lettere. Er viktigere for meg å bli kvitt det fort og at det havner hos rette vedkommende enn å ha full sum med en gang. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 25. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2015 Jeg MÅ ikke ha hele summen på en gang, altså. Du kan godt nedbetale i avdrag om du vil ha det og det gjør ting lettere. Er viktigere for meg å bli kvitt det fort og at det havner hos rette vedkommende enn å ha full sum med en gang. Enda mere Jeg må regne litt til, også sender jeg deg melding i morgen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2015 Hadde en kjøper som dessverre måtte trekke seg pga manglende transport. Teltet koster nå 1500 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 9. April 2015 Rapporter Share Skrevet 9. April 2015 Hva slags farge er det på det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2015 Hva slags farge er det på det?? Det er grønt! Iogm at det ikke akkurat var noen fortgang her på sonen, har jeg lagt det ut på Finn. Dere må gjerne dele annonsen for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 9. April 2015 Rapporter Share Skrevet 9. April 2015 Hadde lett kjøpt det hadde jeg bodd i nærheten, er på jakt etter telt nemlig, men får ikke hentet dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 10. April 2015 Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Åhh, har så lyst på... Må snakke med samboer når han kommer hjem i dag! Nesbru er jo bare en kort tur..? Edit: kan det holdes av til kl 17 i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 10. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. April 2015 Åhh, har så lyst på... Må snakke med samboer når han kommer hjem i dag! Nesbru er jo bare en kort tur.. Edit: kan det holdes av til kl 17 i dag? Hei hei. Teltet blei solgt i går kveld. Dersom heller ikke denne dukker opp, skal jeg gi beskjed. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts