Gjest Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Kom, kom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Edit: Never mind, lørdag går ikke. Tenkte å trene på søndag om jeg er frisk nok og har fått tilbake stemmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Kanskje jeg kommer en tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Jeg kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Akkurat lagt andre planer... men er gjerne med en annen gang om det passer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Edit: Never mind, lørdag går ikke. Tenkte å trene på søndag om jeg er frisk nok og har fått tilbake stemmen. Jeg kan bare lørdag dessverre. :/ Men vi tar det igjen en annen gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Jeg kan bare lørdag dessverre. :/ Men vi tar det igjen en annen gang! Sannsynligheten for at jeg er i form til trening er uansett ganske liten. Jeg har mistet stemmen helt, og har taleforbud et par dager. Og bør nok ta det med ro til jeg er ganske frisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Vi hadde virkelig trengt en til sonentrening, men har allerede tinget oss til agility i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Vi hadde virkelig trengt en til sonentrening, men har allerede tinget oss til agility i morgen Ta agility imorgen og LP på Lørdag da! Men du blander kanskje dager? Håper du kommer @Martine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Ta agility imorgen og LP på Lørdag da! Men du blander kanskje dager? Hjelpes, er det bare torsdag i dag? Blander dager! Hjernen er innstilt på helg iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2015 Kommer ikke likevel, Nix sier hun trenger en hvil fra mora som har tatt alt for mye møllers tran ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2015 Jeg hadde blitt med hvis jeg ikke hadde jobbet! Får bli neste gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2015 Har hesten i morgen også, så må se litt hva jeg rekker! Vi flytter om en ukes tid, men det hadde jo vært moro å få trent litt også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2015 Har hesten i morgen også, så må se litt hva jeg rekker! Vi flytter om en ukes tid, men det hadde jo vært moro å få trent litt også Utsatt til 11.30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 21. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2015 Utsatt til 11.30 Tror ikke jeg får det til desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts