Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening Ekeberg 21. mars kl 11. 00

Recommended Posts

Skrevet

Edit: Never mind, lørdag går ikke. Tenkte å trene på søndag om jeg er frisk nok og har fått tilbake stemmen.

Jeg kan bare lørdag dessverre. :/

Men vi tar det igjen en annen gang!

Skrevet

Jeg kan bare lørdag dessverre. :/

Men vi tar det igjen en annen gang!

Sannsynligheten for at jeg er i form til trening er uansett ganske liten. Jeg har mistet stemmen helt, og har taleforbud et par dager. Og bør nok ta det med ro til jeg er ganske frisk. :(

Skrevet

Vi hadde virkelig trengt en til sonentrening, men har allerede tinget oss til agility i morgen :(

Ta agility imorgen og LP på Lørdag da! Men du blander kanskje dager? :(

Håper du kommer @Martine! :)

Skrevet

Ta agility imorgen og LP på Lørdag da! Men du blander kanskje dager? :(

Hjelpes, er det bare torsdag i dag? Blander dager! Hjernen er innstilt på helg iallefall :lol:
Skrevet

Har hesten i morgen også, så må se litt hva jeg rekker! Vi flytter om en ukes tid, men det hadde jo vært moro å få trent litt også :)

Skrevet

Har hesten i morgen også, så må se litt hva jeg rekker! Vi flytter om en ukes tid, men det hadde jo vært moro å få trent litt også :)

Utsatt til 11.30 :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...