Juliiway Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Heisann alle! (: Jeg melder meg litt tidlig inn her, siden jeg skal hente en fantastisk kanadisk minigris i mai. Jeg har gjort mye research om kanadisk minigris, men håper på å kunne vite enda mer før jeg henter den! Er det noen som har kanadisk minigris? Eller skal få minigris? (: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Hei og velkommen hit! Her er det ikke mange med minigris, siden det er et hundeforum, men det finnes kanskje et og annet medlem med gris? Har du hund også kanskje? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Hei og velkommen hit. Gøy at du skal få minigris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 velkommen hit. Del gjerne noen minigrishistorier her inne, moro å høre om litt andre dyr enn hund også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2015 Kan ingenting om minigriser, men vet det har bodd en i leiligheten her jeg bor nå, en gang. Var vist nesten som en liten hund i oppførselen. Velkommen til Sonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Čeahppi Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Gleder meg til å lese om minigris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Velkommen Jeg har hatt minigris, eller han ble over 60 kg såh... Hvor skal du ha fra? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Hei! Så gøy med minigris Håper du kommer til å dele mange historier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrimaDonna Skrevet 19. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2015 Velkommen. Jeg vil gjerne lære mer om gris, det er et dyr jeg er facinert av. Så ville satt pris på egen tråd! De vokser opp de også, og utvikler seg. Hvor gammel vil den være når du får den? Min personlige erfaring er besøk av gris en gang. Husgris. Han hadde rømt hjemmefra. Jeg ble facinert. Han ble med inn, visste hvor kjøkkenet var, gi labb, og sitt, men var mest av alt sosial, hadde klokt blikk. Så de leser nok mennesker de også, slik hunder gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 20. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2015 Hei og velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts