Belgerdama Skrevet 16. Mars 2015 Rapporter Skrevet 16. Mars 2015 Frost er meldt på i siste liten. Sku egentlig ikke dra, men de fristet med flotte sløyfer også sku søstra hans stille så da ble det slik? Noen flere som skal?? Siter
Stine Skrevet 16. Mars 2015 Rapporter Skrevet 16. Mars 2015 Vi skal! Første utstillingen siden..... Jah, lenge siden Tuva og Vigdis skal få lov til å vise seg frem 1 Siter
Belgerdama Skrevet 16. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2015 Så moro at flere sone folk kommer Siter
Justisia Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Jeg har visst meldt på hele hurven 1 Siter
Siri Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Yasmine er vel påmeldt også, tror jeg 1 Siter
Anette Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Det er ikke dobbel utstilling? Fant aldri annonsen nemlig Siter
TrasselTrollet Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Har anmält Scott i junior och Dusty i öppen klass. Det skall bli intressant... 1 Siter
Lompelus Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Nei, det er ikke dobbeltutstilling Det er dobbelutstilling for klubbens raser (KGFH) Siter
Tøfflus Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Laffen er påmeldt og tenk om jeg kan, med nesen høyt i sky, si...."nei, denne er full-certet den så bare gi certet videre du *hahahahahhahahahahaha* 3 Siter
Mud Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 De har så kule resultatbøker at vi måtte bare melde oss på Siter
Siri Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Laffen er påmeldt og tenk om jeg kan, med nesen høyt i sky, si...."nei, denne er full-certet den så bare gi certet videre du *hahahahahhahahahahaha* Jeg synes bare det er kjiiiiipt å måtte si, jeg .... *mugger litt om teit regel*. 4 Siter
Red Merle Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Vi kommer . Yoshi er meldt på, og jeg skal også vise samojeden Zarek. Med på lasset er Jatzy og Ramses(også samojed), som publikum og for sosialisering (mest ramses som trenger det). Håper vi møter noen soniser da, jeg er fjern på hvordan dere ser ut, men om dere kjenner igjen hundene mine, er det bare å si hei . Siter
Tøfflus Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Jeg synes bare det er kjiiiiipt å måtte si, jeg ... *mugger litt om teit regel*. An en eller annen merkelig grunn har jeg fått med meg det, og det er jo litt rart siden du aaaaldri har nevnt det før *fnis* Mens jeg bare gleder meg til å evt kunne si det, og la den like gode hunden bak som også er, i dommerens øyne, god nok for championat kunne få et etterlengtet cert 1 Siter
Stine Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Hvilken dag stiller folk? Vi stiller Søndag, så det er bare å hilse på meg og hvis dere vil Jeg er hu der med den jodlende korthalede Staffen som spretter både hit og dit Siter
Mud Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Jeg er hun med pulien Kommer det mer enn en Puli er jeg hun med det mørke lange håret.. Og for de som ikke har sett en Puli i pelsutvikling - ser dere en hund som ser ut som en ustelt sort doodlesak, så er det pulien min Bare å si hei... 4 Siter
Siri Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 An en eller annen merkelig grunn har jeg fått med meg det, og det er jo litt rart siden du aaaaldri har nevnt det før *fnis* Mens jeg bare gleder meg til å evt kunne si det, og la den like gode hunden bak som også er, i dommerens øyne, god nok for championat kunne få et etterlengtet cert Også jeg som trodde jeg hadde vært sååååå diskrét i mine uttalelser om det der??? :lol: Siter
Anette Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Hvilken dag går gruppe1? siden jeg ikke finner annonsen eller noe på facebook Siter
Red Merle Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Hvilken dag går gruppe1? siden jeg ikke finner annonsen eller noe på facebook Søndag http://www.kgfh.net/pages/utstilling/klubb/2015paaske.htm Siter
Snøfrost Skrevet 17. Mars 2015 Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Jeg har så lyst! Har helt utstillingsabstinenser her. Har jo gått glipp av to pga sykdom. Men får vente til NKK Bergen Siter
Belgerdama Skrevet 17. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2015 Vi stiller søndag. Er hun som står på utsiden av belger ringen og biter negler slik jeg alltid gjør når han er inne. Hihi. Og sef murrer litt over dum Cert regel slik som @Siri 1 Siter
Anilex Skrevet 18. Mars 2015 Rapporter Skrevet 18. Mars 2015 Nei, det er ikke dobbeltutstilling Men er det dobbelt valpeshow? Siter
Recommended Posts