Ingidano Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Det er feil i PM som ble sendt ut på mail til de påmeldte, her er den som skal følges. Ligger også ute på klubben sin hjemmeside. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Får ikke åpne.. Når er utstillingen? Alle raser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Får ikke åpne.. Når er utstillingen? Alle raser? Utstillingen er 28.feb-1.mars Raser: http://www.nordhordland-hundeklubb.no/Annonse%20NHK%202015.pdf Får du åpnet PM herifra kanskje? http://www.nordhordland-hundeklubb.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Utstillingen er 28.feb-1.mars Raser: http://www.nordhordland-hundeklubb.no/Annonse%20NHK%202015.pdf Får du åpnet PM herifra kanskje? http://www.nordhordland-hundeklubb.no Takk Boxer ikke med, så da tror jeg ikke jeg går innom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Takk Boxer ikke med, så da tror jeg ikke jeg går innom.. Det er en boxervalp før oss søndagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 OT men kan man melde valp i en rase som ikke går noen av dagene?@ceccy? Andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 OT men kan man melde valp i en rase som ikke går noen av dagene?@ceccy? Andre? Som regel er valpeshow for alle raser Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 OT men kan man melde valp i en rase som ikke går noen av dagene?@ceccy? Andre? Det mener jeg ja Jeg stilte i hvert fall Risk (BC) på valpeshow selv om borderen ikke kan stilles på annet enn NKK utstillinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 Boxer skal ikke stilles hvertfall, men det er likevel en valp påmeldt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2015 5 whippetvalper, det var mange flere enn jeg trodde det skulle være Kjedelig at jeg ikke får dratt og sett på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Som regel er valpeshow for alle raser Sent from my iPhone using Tapatalk Det mener jeg ja Jeg stilte i hvert fall Risk (BC) på valpeshow selv om borderen ikke kan stilles på annet enn NKK utstillinger. Boxer skal ikke stilles hvertfall, men det er likevel en valp påmeldt. Var på utstilling på østlandet for noen helger siden, og da fikk ikke vi stille langhårsdachsvalp Jaja, kanskje de er strengere over der? Edit: Jeg missa svaret til Krutsi og prøøver å få det med i samme innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Det er vel raseklubbene som velger hvorvidt valp eller voksen kan delta. Men vet mange klubber tillater valp av sin rase selvom de ikke tillater voksen. Med andre ord så kan det nok variere endel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Det er vel raseklubbene som velger hvorvidt valp eller voksen kan delta. Men vet mange klubber tillater valp av sin rase selvom de ikke tillater voksen. Med andre ord så kan det nok variere endel Raseklubbene bestemmer ikke om valpene kan delta. Valpeshow er uoffisielt, så det er arrangøren som bestemmer.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Raseklubbene bestemmer ikke om valpene kan delta. Valpeshow er uoffisielt, så det er arrangøren som bestemmer.. Sent from my iPhone using Tapatalk Ok, da har jeg blitt feilinformert. Fikk ihvertfall beskjed om å si ja til valpeshow, nei til voksen når jeg satt og tok imot slike mail. Men om det du skriver stemmer så er det jo bare teit av arrangør å ikke takke ja til en valp, det er jo penger inn i kassa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Ok, da har jeg blitt feilinformert. Fikk ihvertfall beskjed om å si ja til valpeshow, nei til voksen når jeg satt og tok imot slike mail. Men om det du skriver stemmer så er det jo bare teit av arrangør å ikke takke ja til en valp, det er jo penger inn i kassa. Mange arrangører spør om valpeshow, og da svarer klubbene ja. Men det trengs absolutt ikke.. Jeg har arrangert flere utstillinger selv, både vanlige og valpeshow, så dette er jeg temmelig sikker på Og ja, det er bare teit av arrangøren.. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Må legge til: så lenge de har dommere som kan dømme..Valpeshow kan jo hvem som helst dømme, men det er ikke sikkert de arrangøren har, vil dømme den rasen..Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Må legge til: så lenge de har dommere som kan dømme.. Valpeshow kan jo hvem som helst dømme, men det er ikke sikkert de arrangøren har, vil dømme den rasen.. Sent from my iPhone using Tapatalk Tenkte på det etter at jeg hadde postet, så det er jo selvfølgelig en grunn. Det gir jo ikke god reklame om man møter for en dommer som virkelig ikke har peiling på rasen, da er det bedre å si at dessverre er det ikke mulighet denne gangen. Men takk for oppklaring 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2015 Er det noen sonefolk som skal stille i helgen? Storm og halvbroren Kayak (4.5 mnd) stiller i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 27. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2015 Vi skal stille på søndag Har meldt på Gentle, Hurry og Era, men må se om jeg får stilt Gentle ... Han har fått seg et kutt i tredepoten og er pr. dags dato halt :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts