Rocket Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Jeg skal ha denne selen, men jeg sliter max med å velge farge. Tror jeg står mellom grønn og sort med orange kant. Føler fargene på produktbildene lyver litt ifht bilder jeg har sett av hunder med selen på. Så del gjerne bilder av hunder med selen sin på, jeg blir veldig glad om folk med sort/brune/hound fargede hunder deler bilder så jeg har noe å sammenligne med min egen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Skal poste de bildene jeg har imorgen *huske* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Kasko hater sin, bare rister seg når han har den på. :\ Har blå da, og det er rålekkert mot hans svarte pels. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 9. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Skulle hatt tispe, da hadde valget vært enkelt. Lilla. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Skulle hatt tispe, da hadde valget vært enkelt. Lilla. hannhunder kan ha lilla :-D hvor skal du bestille fra? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Så fornøyd med formen til den på Pi at jeg har 2 stk, en i grønn og en i rosa (en i bilen og en hjemme ) Pi i SL grønn, Talli og Lani i Small 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Leo har grønn og i str S Veldig fornøyd med passformen, ligger stabilt og gnager ikke noe sted 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Jeg har nome selen. Den er svart/hvit, ganske kjedelig farge egentlig, men er ikke pga fargen jeg kjøpte den 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Knertis i grønn S/L: Dette bildet er ikke redigert, så fargegjengivelsen er korrekt. Jeg er kjempefornøyd med sela, og har anbefalt ca alle andre med shiba å kjøpe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Dom ser ut att sitta hur bra som helst. Längtar tills butiken jag siktat in mig på får in dom på lager igen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Jeg er også veldig godt fornøyd med disse selene - har fantastisk bra passform for min kraftige og kompakte hannhund . Både kort-selen og nomeselesaken er mine favoritter egentlig . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 9. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Tusen takk for bilder alle sammen! hannhunder kan ha lilla :-D hvor skal du bestille fra? Hehe, han har allerede en rosa og turkis hurrta sele, så må nesten ha noe litt mer "mannlig" denne gangen tror jeg xD Planen er Canider, er de eneste jeg vet om som selger den + de har noe snacks jeg skal ha også. Hadde jeg funnet den på en butikk så hadde jeg nok kjøpt der, iom jeg da kunne ha prøvd den først, men ingen i området her som selger dem såvidt jeg har funnet utav. Jeg skal forøvrig ha Short versjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chako Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 De har dem hos troll hundefòr også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 De har dem hos troll hundefòr også Og NJFF for de som er medlemmer der, men de har kun svart med oransj kant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Har til begge mine Rosa til Mayah i str. M, og svart m/grønn til Nuka i str. S/M. Veldig fornøyd med de, men jeg syns de er veldig klumpete og lite pene. Tar de derfor ofte av om jeg skal ta bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Harly har gul sele, håpet var at dn skulle passe til Lykke da jeg bestilte men hun er midt i mellom to str. Synes fargen er kjempefin, men velger nok en mørkere farge ved en senere anledning for jeg får den ikke skikkelig ren igjen. Ellers er jeg knallfornøyd med passform og holdbarhet. Harly har vært vanskelig å finne gode seler til, men denne sitter godt på, ingen tegn til gnag og gir full bevegelsesfrihet til skulder og overarm. Tommel opp! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Kasko hater sin, bare rister seg når han har den på. :\ Har blå da, og det er rålekkert mot hans svarte pels. Sånn multisele (kort)? Kanskje jeg kan kjøpe den av deg til Kamar? Tenkte å bestille en svart med neongrønn rundt til Pøbel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Sånn multisele (kort)? Kanskje jeg kan kjøpe den av deg til Kamar? Tenkte å bestille en svart med neongrønn rundt til Pøbel. Det kan du om jeg finner den. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Det kan du om jeg finner den. Haha - gjerne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Tusen takk for bilder alle sammen! Hehe, han har allerede en rosa og turkis hurrta sele, så må nesten ha noe litt mer "mannlig" denne gangen tror jeg xD Planen er Canider, er de eneste jeg vet om som selger den + de har noe snacks jeg skal ha også. Hadde jeg funnet den på en butikk så hadde jeg nok kjøpt der, iom jeg da kunne ha prøvd den først, men ingen i området her som selger dem såvidt jeg har funnet utav. Jeg skal forøvrig ha Short versjonen. Hvilken størrelse tror du at du må ha? Du kan evt få prøve Flink sin før du bestiller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 9. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Hvilken størrelse tror du at du må ha? Du kan evt få prøve Flink sin før du bestiller... Tror jeg går for SL, er en liten sjanse for at han må opp i S, men tror ikke det igrunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Tror jeg går for SL, er en liten sjanse for at han må opp i S, men tror ikke det igrunn. Det er den størrelsen Flink har, den passer fiiint til en jaktspringer på tretten kg, hvis det hjalp deg noe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Denne selen var superfin, er på jakt etter ny til Pax, som er heeeelt annerledes enn Frost i kroppen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 hvilken str har H @ :-)? Tror vi kom frem til at Vegas må ha SL i nomeselen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 hvilken str har H @ :-)? Tror vi kom frem til at Vegas må ha SL i nomeselen :-) Han har small i multiselen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts