Gå til innhold
Hundesonen.no

Yarinia Stepowy Goniec


yurij
 Share

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kom til Norge på mandag som 5,5 mnd gammel liten frøken fra Polen. Blir spennende å se hvordan hun blir . Foreløpig veldig søt ihvertfall

Norge er kult

Jeg slutter aldri å fascineres over pelsen til Terkel, det er så mye, og for noen bølger og krøller! Hvordan tror du Yarinia sin blir? Ser ut som om hun ikke får så veldig lite hun heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun blir "korthåret" , all pelsen til gutta er utrolig upraktisk. Meen , de har Borscana Thor Thunder tett bak alle sammen og gutta har ihvertfall helt klart pelsen etter ham. Morfar/farfar på hannene og farfars far på stilken/ frøkna. Walter er 9 han ser helt grusom ut selv om jeg bruker coat king flittig og tar av "alt" langs sidene. Her er han møkkete også da:/ 11046634_1009329365747266_32254002221524

Tispene røyter ihvertfall helt ned to ganger i året som regel , så riktig like ille som gutta blir det vel aldri uansett

:)

Jeg liker krøllene da , det er bare upraktisk :) Men jeg syns det er kult med alle typer av hoder,pelser,farger og typer i rasen. Gidder ikke rettetang . Det gir dem litt særpreg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Hadde aldri orka Men denne er mye galere enn hva gutta noensinne var, selv Ataham Hun er snill når de er alene hjemme da, det er da hun hviler . Ellers tror jeg hun drikker flybensin

Dita var veldig snill hun også, men han derre Juba har egentlig kurert meg for valpesyken :P

Juba er også snill når han er alene hjemme, tror vi må ha fått en dårlig årgang, jeg?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert, Siv Lene hadde jo også litt vondt i hodet Vi prøver å bytte med henne når hun stjeler men det har bare resultert i at hun klatrer i hyllene i stua, henter bøker, cd eller dyre glass , og så kommer hun opp på kjøkkenet for å selge skattene for litt godteri

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert, Siv Lene hadde jo også litt vondt i hodet Vi prøver å bytte med henne når hun stjeler men det har bare resultert i at hun klatrer i hyllene i stua, henter bøker, cd eller dyre glass , og så kommer hun opp på kjøkkenet for å selge skattene for litt godteri

Det hjelper jo ikke særlig når Mummi drikker så mye kaffe heller :P

Mihi, flink hun er! :D Juba har ikke helt skjønt bytting, han, men så er han gutt, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...