Mud Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Siden jeg har hatt en ekstremt slapp dag husket jeg Efiten. Poster den tidlig, siden resten av kvelden går med til tv-titting og natta. Nico lå ved siden av meg når jeg sovnet og på samme plass når jeg våknet, men hun har tydeligvis tatt seg tid til å ordne litt opptenningsved til meg. 1 time senere lå vi og koste på sofaen.. Så gikk det med noen timer med pelsstell, husarbeid og surfing. . Nico begynner å bli klar for tur.. Vente spent utenfor døra til Sharo.. Mesteparten av turen gikk overaskende bra, Nico kan bli litt..voldsom. . men hun var flink! Pulier får morsomme ører i motvind. . Nico har en slags reaksjon på løssnø.. Da blir det alltid texas. Kjefter jeg på henne er det Sharo som reagerer stakkars, Nico bryr seg ikke. Så jeg må faktisk fjerne pelsen fra øynene hennes og kikke inn i dem i mens jeg snakker rolig for at hun skal skjønne at det er henne jeg prater til 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Herlighet for en søt pelsball 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Se på tv.. Lese.. Pulihatten synes det er viktig å ligge på puta.. Luksus! ! Bade alene! Sambo er hjemme fra skitur. Kveldstur. . Dette har vært den lateste dagen på lenge! Digg. Jeg trengte det kjente jeg. Selv om det ble en kjedelig Efit 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Herlighet for en søt pelsball Takk Hun er faktisk veldig søt inni seg også. På en litt rampete måte Jeg liker dem sånn. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Takk Hun er faktisk veldig søt inni seg også. På en litt rampete måte Jeg liker dem sånn. . Hihi, jeg har hele tiden følt at hun er en sjarmerende badass 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Hihi, jeg har hele tiden følt at hun er en sjarmerende badass Det var veldig beskrivende 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 For en søt pels <3 hun er bare herlig! Og hun høres knallkul og tøff ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 For en søt pels <3 hun er bare herlig! Og hun høres knallkul og tøff ut. Takk ! Hun er herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Av og til er det himmelsk med en sløvedag Nico ser ut som en som alltid er i bevegelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2015 Av og til er det himmelsk med en sløvedag Nico ser ut som en som alltid er i bevegelse Hun er litt sånn enten eller Jeg har aldri hatt en hund som er så sløv om morgenen for eksempel. Hun må fysisk dras ut av huset hvis klokka er mindre enn 09. Og hun er faktisk ganske rolig inne hvis hun får nok stimuli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts