Justisia Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 artikel Da venninneparet Cathrine og Marianne landet i Amsterdam torsdag var det uten sine firbente bestevenner. Flyselskapet beklager rutinesvikt. – Det første jeg spurte om da jeg gikk på flyet var om hundene var om bord. Der ble jeg forsikret av kabinpersonellet, to ganger, at dét var de, sier Cathrine til VG. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Det er jo helt fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Ikke første gang eg hører om sånt dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Veldig glad for at min er så liten at hun går i kabin, tror jeg hadde fått nerveproblemer av å sende i cargo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Norwegian skal bytte handlingselskap (de som håndterer innsjekk, baggasje etc) på Gardermoen/Oslo Lufthavn, til fordel for et selskap som er billigere og betaler sine ansatte mindre (+ dårligere betingelser etc). At Aviator derfor gjør litt "sloppy" håndtverk for sin arbeidsgiver i den siste perioden nå anser jeg som nesten mennesklig rutine, og ikke noe overraskende Fra spøk til alvor, trasig, men som sagt: i Aviator er det nå stor uro fordi man rett og slett står uten jobb og med en uviss framtid. Med slik intern uro er terskelen for fuckups dertil lavere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts