Gå til innhold
Hundesonen.no

Zitara Star's Follow The Dream, "Vitani"


ClickerHappiness
 Share

Recommended Posts

Har ikke hentet hun enda, men kan ikke la være å skryte litt :icon_redface:

Hils på Vitani, eller Zitara Star's Follow The Dream som hun heter på papirene.

post-13063-0-84487500-1421597264.jpg

Hjerteknuseren :heart:

Hun er en Shetland Sheepdog. En rase jeg har drømt om å eie helt siden jeg fikk interesse for hund, så navnet hennes passer seg veldig godt. Hun er fra et kull på 3, der alle er soble. 2 jenter og 1 gutt. Begge foreldrene har god helse og veldig flotte eksteriørmessig, så Vitani kommer sikkert til å bli veldig flott når hun blir voksen!

post-13063-0-42598000-1421598360_thumb.j

Far: Poulsgaards Casual Design, "Kenzo"

post-13063-0-50987400-1421598369_thumb.j

Mor: Zitara Star's Amazing Grace, "Ronja"

Med tanke på hvor gode resultater både mor og far har fra utstilling må vi nesten ta en tur på utstilling vi også! Det er jeg helt ny på og aldri vært med på. Da er det bra at vi har en så flink oppdretter som man kan hjelpe når det trengs. Men først og fremst vil jeg bruke hun til agility (så klart!) og muligens lydighet.

Nå blir det spennende å se hvordan min andre hund, Rosalita, vil reagere på det nye familiemedlemmet. Med tanke på at hun har bodd med valp før jeg fikk hun, så tror jeg det vil gå fint. Også er hun så flink med valper :wub:

post-13063-0-54233000-1421599236_thumb.j

"Ronja" med valpene.

Nå er det 2 uker til jeg henter hun og jeg gleder med såååå mye! Dere kommer til å se masse bilder fremover :P

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så gøy! Jeg har faktisk hilst på lille valpen din :ahappy: Hentet nemlig selv en Zitara Star valp rett før jul, når Vitani og søsknene hennes var rundt 4 uker gamle. De var noen skikkelige sjarmtroll, og det var forøvrig Ronja også. Lykke til med valpen din, hun er rett og slett dritsøt - og jeg er sikker på at dere får det kjempebra sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ååå så gøy! Jeg har faktisk hilst på lille valpen din :ahappy: Hentet nemlig selv en Zitara Star valp rett før jul, når Vitani og søsknene hennes var rundt 4 uker gamle. De var noen skikkelige sjarmtroll, og det var forøvrig Ronja også. Lykke til med valpen din, hun er rett og slett dritsøt - og jeg er sikker på at dere får det kjempebra sammen!

Så koselig! Ja, tror det blir en bra match! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...