Gå til innhold
Hundesonen.no

Adferd og hundespråket/ kurs og seminar. Men hvor finner jeg de?


Recommended Posts

Jeg tenker det at dere sonen-folk er ganske oppdatert på hva som skjer i 2015 innenfor kurs og seminarer, da mange av dere er knyttet til forskjellige klubber :)

Så jeg lurer på om dere vil dele med meg om adferdseminarer, hundespråket osv osv og hvor disse kurs/seminarene blir holdt? Jeg så nettopp at Drammen Hundesenter hadde hatt ett seminar som jeg virkelig skulle fått med meg, for det virket veldig interessant, men var for seint ute! Får håpe flere blir å holde noen kurs!

Ønsker å finne noe i nærheten av Telemark

Tips tas mot med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drammen Hundesenter har mange seminarer og kurs, så der lønner det seg å følge med på facebooksiden.

Det finnes også flere fb-grupper hvor alle kan dele og annonsere andres og egne kurs. "Kommende hundekurser i Norge" er en sånn gruppe.

Norsk Kennel Klub har seminarer og forelesninger innimellom. Der var det også et for ikke så lenge siden som du sikkert kunne tenkt deg å være med på :P

NAS (Norsk atferdsgruppe for selskapsdyr) - http://nafs.no/ tilbyr interessante foredrag. Noen av disse er åpne for ikke-medlemmer.

Det finnes også en rekke webinarer på nettet. Hvis det er noen foredragsholdere du har lyst til å høre så skal du ikke se bort fra at du finner webinarer med disse - kanskje spesielt for amerikanske foredragsholdere.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hund i Fokus har en gang i året et seminar med flinke folk på adferd. Jeg gikk dessverre glipp av Grisha Stewart for et par år siden, og det siste nå i november, men fikk heldigvis med meg Sophia Yin i forfjor.

Har hørt mye bra om språkurset til Lundqvist, og skal delta på det i vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...