Gjest Skrevet 7. Mai 2016 Rapporter Skrevet 7. Mai 2016 Schæfer/leonberger/vizsla + noe annet, kanskje staff eller mastiff Siter
Sprettballen Skrevet 7. Mai 2016 Rapporter Skrevet 7. Mai 2016 22 timer siden, MegaMarie skrev: Så utrolig søt! Lignet en mini border collie! Etter at vi hadde flyttet hit dro jeg på en agilitytrening med henne, vi hadde trent en del der vi flyttet fra. Vi kjørte litt egentrening og det var en del folk rundt. Så roper noen plutselig til meg "hvor gammel er hunden?" jeg svarer "hun er 4" Hvorpå de sier "ja, 4 måneder??" i en litt skarp tone(vi trente med høye hopp, hun gikk som stor hund) og jeg bare "Ehm nei, 4 år." De trodde tydeligvis at jeg trente agility med høye hopp og alt med en 4 mnd. gammel valp. Ikke så rart de ble litt skarpe i tonen xD 2 Siter
Ingidano Skrevet 7. Mai 2016 Rapporter Skrevet 7. Mai 2016 Blanding av schäfer, golden retriever, labrador og en ukjent rase. Siter
ildergreier Skrevet 24. September 2016 Rapporter Skrevet 24. September 2016 On 12.1.2015 at 9:08 PM, Arcticaa said: artig blanding av chow chow og berner sennen Gud, så søt!!! Siter
Stili93 Skrevet 31. Mai 2022 Rapporter Skrevet 31. Mai 2022 Lapphund/elghund blanding bamse, lapphund og elghund blanding, men alle tror han er en ung jämthund, men han er fullvoksen (oppfører seg som valp da)? 1 Siter
Stili93 Skrevet 31. Mai 2022 Rapporter Skrevet 31. Mai 2022 Bamse er en blanding av elghund og lapphund, men alle tror han er en ung jämthund, han er fullvoksen men oppfører seg som en valp, haha ? trykk på navnet hans for bilde! Siter
Recommended Posts