Tabris Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2015 I morgen skal jeg og ei venninne gå tur til en av de små toppene i Melsheia. Hundene våre går også så godt sammen, og det er en tur som ikke spesiell lang, men bratt. De siste metrene forsvinner stiden, og vi må ligge langflat og dra oss opp fra lyngtust til lyngtust. ELSKER slike turer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2015 Passer jo forøvrig kjekt at dette er friluftslivets år da jeg har mål om å bli mye flinkere til å dra på litt lengre turer i fjellene rundt om i landet, med overnatting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2015 Tja jobbe som snøscooter guide, jobbe som guide generelt (uteaktiviteter) tror det blir ett skikkelig friluftsår bare på jobb. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Ja da har jeg inviet friluftslivets år med overnattingstur med speiderne her og mye mimring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Artig å se at kronprinsen tenker omtrent det samme som meg når det gjelder friluftsliv. Kanskje han var innom her før han skrev talen sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Friluftsliv er å være ute i skog og mark, for meg, enten det er 40 min, 4 timer eller 4 dager. Jeg tar gjerne med en termos, noe å bite i og sitteunderlaget på tur, det er kjempekoselig! Men tror jeg er litt sær, som ikke gidder å samle topper osv. Folk får kose seg med det i fred, jeg går gjerne andre steder. Kan godt ta meg en tur på en topp, men jeg synes ikke at toppturer er toppers, hvis dere skjønner? Liker resten av turen bedre.... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Friluftsliv er å være ute i skog og mark, for meg, enten det er 40 min, 4 timer eller 4 dager. Jeg tar gjerne med en termos, noe å bite i og sitteunderlaget på tur, det er kjempekoselig! Men tror jeg er litt sær, som ikke gidder å samle topper osv. Folk får kose seg med det i fred, jeg går gjerne andre steder. Kan godt ta meg en tur på en topp, men jeg synes ikke at toppturer er toppers, hvis dere skjønner? Liker resten av turen bedre... Det er fortsatt mulighet til å bli med på overnattingstur til helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosinbolle Skrevet 14. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2015 Det er fortsatt mulighet til å bli med på overnattingstur til helga Så hyggelig Vi har dessverre ikke utstyr til å sove ute om vinteren, men blir gjerne med på dagstur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts