Monikawt Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2015 Ønsker å kjøpe disse bøkene: - ikke skyt hunden! Av Karen Pryor - med hund på utstilling, av Anne Buvik m.fl. - decoding your dog, Debra Horwitz -100% positiv problemstilling, av Siri Linnerud og Arne Aarrestad Hva er egentlig forskjellen på denne boka og 100% positiv hverdagslydighet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2015 -100% positiv problemstilling, av Siri Linnerud og Arne Aarrestad Hva er egentlig forskjellen på denne boka og 100% positiv hverdagslydighet? Problemløsningsboka er oppfølgeren til den orginale 100% positiv hverdagslydighet. Det kom en ny og oppdatert utgave av 100% positiv hverdagslydighet for noen år siden tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 11. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2015 Problemløsningsboka er oppfølgeren til den orginale 100% positiv hverdagslydighet. Det kom en ny og oppdatert utgave av 100% positiv hverdagslydighet for noen år siden tror jeg Ja, det vet jeg forsåvidt. Men er det en del forskjell i innhold? Siden problemløsningsboka er mer rettet mot "problemhunder"? Jeg har 100% positiv hverdagslydighet, så jeg vet ikke om det er verdt å kjøpe den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2015 Ja, det vet jeg forsåvidt. Men er det en del forskjell i innhold? Siden problemløsningsboka er mer rettet mot "problemhunder"? Jeg har 100% positiv hverdagslydighet, så jeg vet ikke om det er verdt å kjøpe den andre? Jeg ville lånt boka på biblioteket for å se om det var verdt det for deg, men jeg mener å huske at det gikk på en myriade av utfordringer uten å være direkte "problemhund-adferd". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 11. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2015 Jeg ville lånt boka på biblioteket for å se om det var verdt det for deg, men jeg mener å huske at det gikk på en myriade av utfordringer uten å være direkte "problemhund-adferd". Da får jeg gjøre det først ja kanskje har ikke fått begynt å lest hverdagslydighet-boka enda heller, så takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 24. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2015 Har fått tak i ikke skyt hunden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts