Monikawt Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Ønsker å kjøpe disse bøkene: - ikke skyt hunden! Av Karen Pryor - med hund på utstilling, av Anne Buvik m.fl. - decoding your dog, Debra Horwitz -100% positiv problemstilling, av Siri Linnerud og Arne Aarrestad Hva er egentlig forskjellen på denne boka og 100% positiv hverdagslydighet?
Tekopp Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 -100% positiv problemstilling, av Siri Linnerud og Arne Aarrestad Hva er egentlig forskjellen på denne boka og 100% positiv hverdagslydighet? Problemløsningsboka er oppfølgeren til den orginale 100% positiv hverdagslydighet. Det kom en ny og oppdatert utgave av 100% positiv hverdagslydighet for noen år siden tror jeg
Monikawt Skrevet 11. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Problemløsningsboka er oppfølgeren til den orginale 100% positiv hverdagslydighet. Det kom en ny og oppdatert utgave av 100% positiv hverdagslydighet for noen år siden tror jeg Ja, det vet jeg forsåvidt. Men er det en del forskjell i innhold? Siden problemløsningsboka er mer rettet mot "problemhunder"? Jeg har 100% positiv hverdagslydighet, så jeg vet ikke om det er verdt å kjøpe den andre?
Tekopp Skrevet 11. Januar 2015 Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Ja, det vet jeg forsåvidt. Men er det en del forskjell i innhold? Siden problemløsningsboka er mer rettet mot "problemhunder"? Jeg har 100% positiv hverdagslydighet, så jeg vet ikke om det er verdt å kjøpe den andre? Jeg ville lånt boka på biblioteket for å se om det var verdt det for deg, men jeg mener å huske at det gikk på en myriade av utfordringer uten å være direkte "problemhund-adferd". 1
Monikawt Skrevet 11. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Januar 2015 Jeg ville lånt boka på biblioteket for å se om det var verdt det for deg, men jeg mener å huske at det gikk på en myriade av utfordringer uten å være direkte "problemhund-adferd". Da får jeg gjøre det først ja kanskje har ikke fått begynt å lest hverdagslydighet-boka enda heller, så takk for svar!
Monikawt Skrevet 24. Januar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Januar 2015 Har fått tak i ikke skyt hunden!
Recommended Posts