Gå til innhold
Hundesonen.no

Bøker ønskes kjøpt


Recommended Posts

Ønsker å kjøpe disse bøkene:

- ikke skyt hunden! Av Karen Pryor

- med hund på utstilling, av Anne Buvik m.fl.

- decoding your dog, Debra Horwitz

-100% positiv problemstilling, av Siri Linnerud og Arne Aarrestad

Hva er egentlig forskjellen på denne boka og 100% positiv hverdagslydighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-100% positiv problemstilling, av Siri Linnerud og Arne Aarrestad

Hva er egentlig forskjellen på denne boka og 100% positiv hverdagslydighet?

Problemløsningsboka er oppfølgeren til den orginale 100% positiv hverdagslydighet. Det kom en ny og oppdatert utgave av 100% positiv hverdagslydighet for noen år siden tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemløsningsboka er oppfølgeren til den orginale 100% positiv hverdagslydighet. Det kom en ny og oppdatert utgave av 100% positiv hverdagslydighet for noen år siden tror jeg :)

Ja, det vet jeg forsåvidt. Men er det en del forskjell i innhold? Siden problemløsningsboka er mer rettet mot "problemhunder"? Jeg har 100% positiv hverdagslydighet, så jeg vet ikke om det er verdt å kjøpe den andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vet jeg forsåvidt. Men er det en del forskjell i innhold? Siden problemløsningsboka er mer rettet mot "problemhunder"? Jeg har 100% positiv hverdagslydighet, så jeg vet ikke om det er verdt å kjøpe den andre?

Jeg ville lånt boka på biblioteket for å se om det var verdt det for deg, men jeg mener å huske at det gikk på en myriade av utfordringer uten å være direkte "problemhund-adferd".

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville lånt boka på biblioteket for å se om det var verdt det for deg, men jeg mener å huske at det gikk på en myriade av utfordringer uten å være direkte "problemhund-adferd".

Da får jeg gjøre det først ja kanskje :) har ikke fått begynt å lest hverdagslydighet-boka enda heller, så :P takk for svar! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...