Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelpfullt av reklame pop-ups på sonen!

Recommended Posts

Skrevet

Sånn her så Sonen ut da jeg åpnet siden istad, helt grusomt!! Hva skal jeg gjøre??

9lldom.png

Og ikke bare det, et pop-upvindu dukket opp med noe "gratulerer carina du har vunnet/nr XXX besøkende på hudnesonen.no" husker ikke helt da jeg lukket vinduet med en gang.

Jeg er helt idiot når det kommer til data, har jeg fått virus eller noe eller er det noe gærnt med siden? Reklamen kommer opp for hver ny side jeg trykket på inne på Sonen! Grusomt!

Skrevet

Jeg fikk også opp slike for en stund siden. Her funket det å gå gjennom programmene på PCen, og slette de som ikke hørte hjemme (typisk navn med "deal" osv)

Skrevet

Får du disse bare på hundesonen?

Står at de er powered by click2save blant annet på det ene bildet, sikker på at du ikke har noe som er innstallert i den duren?

Skrevet

Kommer bare på Hundesonen foreløpig hvertfall, har ikke vært så mye på dataen i det siste, men er ikke sånn på facebook. Kan godt være jeg ved et uhell har installert noe greier... Jeg kan ingenting om virus og sånn, og er generelt litt ukritisk når jeg klikker inn på ting...
Var ikke sånn når jeg åpnet det nå i internet Explorer og ikke Firefox. Men liker ikke IE altså... Nå funket ikke sitatfunksjonen på IE, vet ikke hva det skyldes.

Skrevet

Jeg har adblock :o

Sjekk om nettleseren har fått installert ett rart programtilliegg, om ja, avinnstaler det.

Om ikke, kjør en virusscan på maskina.

Skrevet

Jeg fikk noe lignende da jeg lastet ned et program som hadde noen skjulte programmer/programtillegg med seg. Fjernet disse programmene og problemet forsvant.

Skrevet

Jeg hadde noe lignende der tekst på sonen forvandlet seg til trykkbare reklamelinker. Jeg googlet det og fjernet noe som hadde lagt seg på maskinen som program mener jeg å huske. Har mac.

Skrevet

Dette har jeg hatt flere ganger! Sinnsykt irriterende. Jeg ble nesten kvitt alt av å slette programmer som folk sier, men ikke alt. Har endt opp med å reformatere hele pcen alle gangene jeg har fått det.

Hos meg var det på andre sider også, som google. Om man googler så er de første linkene bare slik reklame. Men på facebook var det ingenting.

• 2 weeks later...
Skrevet

Var visst ikke bare Hundesonen nei, det er overalt Googlet hvordan fjerne de, prøvde det jeg leste men det fungerte ikke. Jeg blir gal :o

Skrevet

Jeg har Adblock både på IE og Chrome. Og har ikke dette problemet i det hele tatt. Rart at andre som har Adblock, likevel får opp all denne reklamen :icon_confused:

Skrevet

Jeg har Adblock både på IE og Chrome. Og har ikke dette problemet i det hele tatt. Rart at andre som har Adblock, likevel får opp all denne reklamen :icon_confused:

ikke nødvendigvis. Jeg fikk opp masse sånn tullereklame mens jeg kjørte adblock, fordi det hadde blitt innstallert en add-on i chrome som genererte reklame. Når jeg sletta den forsvant problemet.

På ett annet tidspunkt fikk jeg noe lignende, men tok det med en virusscan.

De tilfellene kom det opp selv om jeg brukte adblock fordi det ikke var reklame på nettsiden egentlig, men min maskin som lagde til reklamen.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
    • Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...