Orca Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Sånn her så Sonen ut da jeg åpnet siden istad, helt grusomt!! Hva skal jeg gjøre?? Og ikke bare det, et pop-upvindu dukket opp med noe "gratulerer carina du har vunnet/nr XXX besøkende på hudnesonen.no" husker ikke helt da jeg lukket vinduet med en gang. Jeg er helt idiot når det kommer til data, har jeg fått virus eller noe eller er det noe gærnt med siden? Reklamen kommer opp for hver ny side jeg trykket på inne på Sonen! Grusomt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Jeg fikk også opp slike for en stund siden. Her funket det å gå gjennom programmene på PCen, og slette de som ikke hørte hjemme (typisk navn med "deal" osv) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Får du disse bare på hundesonen? Står at de er powered by click2save blant annet på det ene bildet, sikker på at du ikke har noe som er innstallert i den duren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 5. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Kommer bare på Hundesonen foreløpig hvertfall, har ikke vært så mye på dataen i det siste, men er ikke sånn på facebook. Kan godt være jeg ved et uhell har installert noe greier... Jeg kan ingenting om virus og sånn, og er generelt litt ukritisk når jeg klikker inn på ting... Var ikke sånn når jeg åpnet det nå i internet Explorer og ikke Firefox. Men liker ikke IE altså... Nå funket ikke sitatfunksjonen på IE, vet ikke hva det skyldes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Last ned ad block eller lignende programtillegg i nettleseren din så er du kvitt slikt for godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 5. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Jeg har adblock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Jeg har adblock Sjekk om nettleseren har fått installert ett rart programtilliegg, om ja, avinnstaler det. Om ikke, kjør en virusscan på maskina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Jeg fikk noe lignende da jeg lastet ned et program som hadde noen skjulte programmer/programtillegg med seg. Fjernet disse programmene og problemet forsvant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Jeg hadde noe lignende der tekst på sonen forvandlet seg til trykkbare reklamelinker. Jeg googlet det og fjernet noe som hadde lagt seg på maskinen som program mener jeg å huske. Har mac. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Hva med å google feks click2save remove? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Sånn er det blitt på dataen min også, og på datan til typen etter jeg var på den.. hvis du finner ut hvordan du fjerner det, gjerne gi meg et vink Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 5. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2015 Hadde lignende selv en gang, dog var det ikke bare på sonen, men overalt på PCn. Tråd om det og link til hvordan fjerne det finnes her: http://hundesonen.no/forum/topic/73171-virus/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2015 Dette har jeg hatt flere ganger! Sinnsykt irriterende. Jeg ble nesten kvitt alt av å slette programmer som folk sier, men ikke alt. Har endt opp med å reformatere hele pcen alle gangene jeg har fått det. Hos meg var det på andre sider også, som google. Om man googler så er de første linkene bare slik reklame. Men på facebook var det ingenting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 15. Januar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2015 Var visst ikke bare Hundesonen nei, det er overalt Googlet hvordan fjerne de, prøvde det jeg leste men det fungerte ikke. Jeg blir gal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2015 Jeg har Adblock både på IE og Chrome. Og har ikke dette problemet i det hele tatt. Rart at andre som har Adblock, likevel får opp all denne reklamen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2015 Jeg har Adblock både på IE og Chrome. Og har ikke dette problemet i det hele tatt. Rart at andre som har Adblock, likevel får opp all denne reklamen ikke nødvendigvis. Jeg fikk opp masse sånn tullereklame mens jeg kjørte adblock, fordi det hadde blitt innstallert en add-on i chrome som genererte reklame. Når jeg sletta den forsvant problemet. På ett annet tidspunkt fikk jeg noe lignende, men tok det med en virusscan. De tilfellene kom det opp selv om jeg brukte adblock fordi det ikke var reklame på nettsiden egentlig, men min maskin som lagde til reklamen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 16. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2015 Rart..... Har min fulle sympati på at sånn er irriterende ja..... Må da være mulig å gjøre noe med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts