MaritaS Skrevet 21. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2015 <script> var ref = document.referrer; if(ref.match("google")){ window.location.href = window.location.href; } </script> Hvis det er det det står på, så får du kjøpe med ei til knertisen også! Det må jo være det? Han er jo alltid den aller peneste shibaen på alle utstillinger vi har vært på, så det at han ikke vinner må være pga. andre faktorer, så nå tester vi om det er utstillingsbåndet som har vært hindringen. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 21. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2015 Vi jakter storcert så jeg og Iben kommer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 2. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2015 ... og DER ble jaggu gamlingen også påmeldt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 5. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2015 ...og der ble det ikke Bø på meg. Dommerendring til ikkenordisk dommer Jeg som så gjerne ville ha et aspirantarbeid på et sted det pleier å komme både mange og ganske gode aussier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 42 Dvergpinschere. mot 25 i fjor.. Let the hunt begin. Her er det mange som er på jakt etter storCERT, da de som pleier å vinne er fullCERTet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. Februar 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 PM har kommet! @MaritaS og og jeg reiser før fuglan fiser med bilen full av vakre japser, for som vanlig er vi først i ringen. 14 shibaer, og knertis er den absolutt siste. Det liker jeg veldig godt, hun kommer til å løpe som en drøm! Og så begynner selvsagt sommerfuglene i magen... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Bare 54 bernere, det var veldig få.. Stiller bare Jäger og Bella, så da blir det ikke så mye stress Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Hører rykter om kun 49 Staffer, tydeligvis ikke mange som er sugne på stor cert om dagen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 6 AK. Så mye for teorien om at antall påmeldte kom til å gå ned pga brukskrav på cert. Akkurat like mange påmeldt i år som alle andre år. Blir spennende å se resten av året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 18 påmeldte briarder - mange svensker og en del nordmenn som er på certjakt ja. Jeg stiller Yasmine i håp om at dommeren liker henne så godt at hun får certet . Hun er akkurat litt for ung til å konkurrere om CACIB, så det får vi starte med i Kristiansand i stedet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elita2005 Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 5 kooikere... 2 hanner.. Luiz mot halvbroren sin. Halvbroren jakter på championat og Luiz på storcert. Blææ! De er så utrolig forskjellige typer. Halvbroren til Luiz er sikkert dobbelt så bred både i hodet og kropp. Luiz er den lille flisa. Jajaja, krysser alt jeg har for at dommeren tenker at små lette kooikere er best (Halvbroren og Luiz har konkurrert mot hverandre før. En gang fikk halvbroren cert og Luiz reserve cert. En annen gang fikk Luiz reserve cert og broren flat rød og nr. 3 i unghundklassen) Uhææ, hvordan ble det så spennende? De er jo bare to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Tre stabijhanner hvorav to konkurrerer om storcertet... Storm er en av dem. Aner ikke hva denne dommeren ser etter så det blir spennende å se! Amigo er i veteran og han har en date med yndlingsdama si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Har ikke meldt på noe, så i år skal jeg bare kikke og kose meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Hører rykter om kun 49 Staffer, tydeligvis ikke mange som er sugne på stor cert om dagen... Og jeg skjønner at jeg er fra nord når du sier sånt Syns seriøst at 49 stk er mange og jeg håper vi ihvertfall får rødsløyfe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Keo skulle egentlig stilles og gå LP1, men vi har visst vinterferie og er nordafor. Det jeg både liker og hater med NKK Bø er at det er så trangt - man kan enten falle i fanget på kjentsfolk eller risikere å bli spist opp på veien Lykke til alle mann! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 PM har kommet! @MaritaS og og jeg reiser før fuglan fiser med bilen full av vakre japser, for som vanlig er vi først i ringen. 14 shibaer, og knertis er den absolutt siste. Det liker jeg veldig godt, hun kommer til å løpe som en drøm! Og så begynner selvsagt sommerfuglene i magen... 14 shibaer er ganska rått! Vi er nummer syv inn i ringen og jeg antar vi er en av de siste guttene. Akitaen er nummer to inn i ringen, så jeg får håpe han rekker å temme sin indre elgkalv på turen fra bilen og inn i ringen. Totalt 7 akita. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Akitaen er nummer to inn i ringen, så jeg får håpe han rekker å temme sin indre elgkalv på turen fra bilen og inn i ringen. :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 9. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2015 Tre stabijhanner hvorav to konkurrerer om storcertet... Storm er en av dem. Aner ikke hva denne dommeren ser etter så det blir spennende å se! Amigo er i veteran og han har en date med yndlingsdama si Dama gleder seg Og håper denne svensken har bedre smak enn dommern på Lillestrøm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Kan noen finne linken til PM for meg? Jeg klarte det ikke selv blæ Søking er greit da fant jeg det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 18. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2015 Jeg har vært på trening i Tønsberg med Iben og i går var 4.gangen vi var der. Endelig føler jeg at vi er klare til NKK Bø Usikker på hva dommeren liker men føler ihvertfall at vi skal klare å få en excellent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Det ser faktisk ut som at det IKKE blir snøstorm i Bø i år 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Det ser faktisk ut som at det IKKE blir snøstorm i Bø i år Påske følelse i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Hvis dere ser en gal dame med rosa hår og en gæærn hund på lørdag, så si hei! Sent fra min SM-N910F via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Hvis dere ser en gal dame med rosa hår og en gæærn hund på lørdag, så si hei! Sent fra min SM-N910F via Tapatalk SIden jeg skal ha nesa ned i papirer så sier jeg HEI nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 20. Februar 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2015 Vi reiser nedover i morgen - en venninne av meg har hytte på Bø Camping og der skal vi kose oss med tre mennesker og 12 hunder... Så vi får skikkelig testet ut hvor sosiale beardisene (og to bostoner) faktisk er - lol! Hundene har en aldersvidde på 4 mnd til drøyt 13 år, så det kan jo bli riktig så interessant! Så vi reiser nok innom utst i morgen og rigger opp en mindre kennel.. De fleste gamlinghundene våre er jo også nedklippet, så det å bli liggende i bilen er neppe noe alternativ for noen av dem. Så nå får jeg vel begynne å børste litt... Susanne 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts