Zitka Skrevet 20. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2015 Alt du forteller om M får henne til å virke så veldig mye mer enn bare to usle måneder eldre enn Brage Han har nok ikke den innebygde omsorgen enda, nei Sent fra min D5803 via Tapatalk Hehe M har alltid vært sånn mot babyer hun.. Stor stas da hun fikk sitte i fanget mitt og vi holdt en liten nyfødt baby sammen her i påska.. Eller i mai, så passet hun alltid på at den 8 Mnd gamle babyn hadde smokken sin eller leke i nærheten Men hvordan hun er i forhold til "vanlig" på sin alder aner jeg ikke.. Vi har bare en unge vi men hun hermer veldig etter oss og skal gjøre det samme som oss, så jeg tror kanskje det ligger noe der Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Hmm.... altså - jeg har/hadde gode barndomsminner av at mamma og pappa rigget opp sånn at vi kunne se filmer på lerret. Koselig - tenkte ikke over at mamma og pappa alltid forsvant når filmen var igang........ Godt voksen før jeg skjønte sammenhengen. ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Hmm.... altså - jeg har/hadde gode barndomsminner av at mamma og pappa rigget opp sånn at vi kunne se filmer på lerret. Koselig - tenkte ikke over at mamma og pappa alltid forsvant når filmen var igang.... Godt voksen før jeg skjønte sammenhengen. .. :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Hmm.... altså - jeg har/hadde gode barndomsminner av at mamma og pappa rigget opp sånn at vi kunne se filmer på lerret. Koselig - tenkte ikke over at mamma og pappa alltid forsvant når filmen var igang.... Godt voksen før jeg skjønte sammenhengen. .. :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Noen tips til hva vi kan fylle dagene med? Jeg begynner virkelig å gå på veggene nå.. Egentlig oss begge.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Strand! I går badet brage i sjøen for første gang. Det var veldig populært. Ellers henger vi i barnehagen utenom åpningstidene, og er generelt sett så mye ute som mulig.Sent fra min D5803 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Strand! I går badet brage i sjøen for første gang. Det var veldig populært. Ellers henger vi i barnehagen utenom åpningstidene, og er generelt sett så mye ute som mulig. Sent fra min D5803 via Tapatalk For å være på stranda, trenger vi varme.. Ellers så blir vi våte og kalde Men vi er generelt mye ute, men jeg blir utålmodig av å bare sitte og se på henne eller stå ute Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Samle steiner, kongler, tittit bak steiner og hushjørner/gjerder, "skogstur" for å finne blomster, leke i fjæra om du har nok klesskift), ida elsker å få gå tur med shettisen her, kanskje M syns det er artig å få leie en hund? Ha på to bånd, så får hun et helt eget bånd? Søledammer? gå i fjøs (?) . "Nå kommer jeg og tar deg!" på gressplener eller flatmark er en slager her og, ungen hyyyler av latter - men greit at det er relativt greit å ramle da, for det skjer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 For å være på stranda, trenger vi varme.. Ellers så blir vi våte og kalde Men vi er generelt mye ute, men jeg blir utålmodig av å bare sitte og se på henne eller stå ute Sent from my iPhone using Tapatalk Tja... Finn noe du syns er gøy å gjøre ute. Vi har plutselig planta blomster, luka bedd, klippet gress, bundet opp roser etc. Jeg gjør ting ute, og B er fornøyd med sitt. Tar med litt diverse store leker ut, de får en helt annen verdi ute. Særlig ting han kan dytte, dra ned seg, klatre opp i/på etc. Sent fra min D5803 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Blir ikke klok på de EL testene.. Noen her inne som har peiling? Ifølge siste menstruasjon skulle EL vært fredag/lørdag, men ingen positiv EL test, ei heller blendahvite. Kun svake svake tester hvor lørdag ettermiddag var litt sterkere.. Utålmodig haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Fisketur. Se på dyr. Gå til forskjellige lekeplasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 @Krutsi Hva med besøk på bondegård? Her er det veldig stat å ta buss eller tog og å dra ned på kaia og se på båtene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Samle steiner, kongler, tittit bak steiner og hushjørner/gjerder, "skogstur" for å finne blomster, leke i fjæra om du har nok klesskift), ida elsker å få gå tur med shettisen her, kanskje M syns det er artig å få leie en hund? Ha på to bånd, så får hun et helt eget bånd? Søledammer? gå i fjøs (?) . "Nå kommer jeg og tar deg!" på gressplener eller flatmark er en slager her og, ungen hyyyler av latter - men greit at det er relativt greit å ramle da, for det skjer Tja... Finn noe du syns er gøy å gjøre ute. Vi har plutselig planta blomster, luka bedd, klippet gress, bundet opp roser etc. Jeg gjør ting ute, og B er fornøyd med sitt. Tar med litt diverse store leker ut, de får en helt annen verdi ute. Særlig ting han kan dytte, dra ned seg, klatre opp i/på etc. Sent fra min D5803 via Tapatalk Det vi har gjort hittil.. Men nå har jeg gått hjemme og sulla i nesten 1 Mnd.. Der begynner å stoppe seg litt opp liksom @Krutsi Hva med besøk på bondegård? Her er det veldig stat å ta buss eller tog og å dra ned på kaia og se på båtene. Vi er på bondegårder nesten hver helg Ellers hater vi transportmidler, uavhengig av form.. Me mindre det er traktor av noe slag Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Vi har vært på breton samling i helga. Ikke så langt fra der vi bor så kjørte t/r begge dager. Fint vær og frøkna har kost seg på gresset. Hun er så grei å ha med seg på ting, så blid og glad. Sovet litt i vogna, lekt på gresset, hilst på masse folk og kost seg. Kjøpte på fredag matstol på Ikea så den hadde vi med, veldig kjekk når det ble lunsj og mat. Ikke tar den stor plass i bilen, så den blir kjekk å ha med seg i sommerferien. (PS hun hadde solhatt og vi holdt oss i skyggen, her er det overskyet og hun satt litt uten hatt en liten stund) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 @Krutsi ta en tur på biblioteket? Ikke bare kan du få fylt opp med bøker som underholder, men du kan finne endel sånne "gøy med barn" bøker som har forslag til ting å finne på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Dette bedriver vi helgedagene med: Alle bildene er tatt på formiddagen, da henger smokken veeeeldig godt 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Dette bedriver vi helgedagene med: Alle bildene er tatt på formiddagen, da henger smokken veeeeldig godt Hihi! Så fantastisk søt hun er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Veldig kjekkt med nettbutikk som plutselig kjørte 20% rabatt på hele butikken. Da ble det ny stelkeveske som jeg har sett på leeeenge, og et par drikkekopper og annet småttri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Veldig kjekkt med nettbutikk som plutselig kjørte 20% rabatt på hele butikken. Da ble det ny stelkeveske som jeg har sett på leeeenge, og et par drikkekopper og annet småttri Hvilken stelleveske?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Hvilken stelleveske?? Skip Hop Bento http://www.mimmis.no/no/skiphop-bento-sort Den fra Emmaljunga blir litt liten om vi ikke bare er på shopping, så trengte en med bedre plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 21. Juni 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Hihi! Så fantastisk søt hun er! Takk Vi koser oss masse her oppe. Gleder meg til hun skal ha ferie og ting forhåpentligvis har gått seg til her hjemme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Skip Hop Bento http://www.mimmis.no/no/skiphop-bento-sort Den fra Emmaljunga blir litt liten om vi ikke bare er på shopping, så trengte en med bedre plass Den var romslig ja! Men hva trenger man all den plassen til? Syntes jeg har god plass i Emmaljunga sin jeg... kanskje jeg får meg en overraskelse etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Den var romslig ja! Men hva trenger man all den plassen til? Syntes jeg har god plass i Emmaljunga sin jeg... kanskje jeg får meg en overraskelse etterhvert. Blir fort fullt når man har med et par skift, bleier, nok våtservietter til å tørke opp havet med, leker, vann, smokk, salve, fruktposer, kjeks, mat osv.. Hilsen hun som er forberedt på enhver krise I tillegg rydder jeg aldri veska.. Bare fyller på nytt Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Blir fort fullt når man har med et par skift, bleier, nok våtservietter til å tørke opp havet med, leker, vann, smokk, salve, fruktposer, kjeks, mat osv.. Hilsen hun som er forberedt på enhver krise I tillegg rydder jeg aldri veska.. Bare fyller på nytt Sent from my iPhone using Tapatalk Sant det, plutselig skal man også ha med leker, drikke (for baby), og ikke minst mat! Det er jo ting jeg ikke trenger tenke på helt enda. Jaja da klarer veska seg en stund ihvertfall Så kan jeg sjekke opp hva slags jeg eventuelt kunne tenkt meg etterhvert om behovet melder seg. Bare fyller på ja, regner med at jeg kommer dit. Nå er jeg kjempeflink og bytter ut osv, men av erfaring varer ikk3 sånt lenge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 21. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2015 Sant det, plutselig skal man også ha med leker, drikke (for baby), og ikke minst mat! Det er jo ting jeg ikke trenger tenke på helt enda. Jaja da klarer veska seg en stund ihvertfall Så kan jeg sjekke opp hva slags jeg eventuelt kunne tenkt meg etterhvert om behovet melder seg. Bare fyller på ja, regner med at jeg kommer dit. Nå er jeg kjempeflink og bytter ut osv, men av erfaring varer ikk3 sånt lenge... Jeg har emmaljunga-veske og er stor nok for oss sltså.. Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts