Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby og barnetråden - 2015

Raksha
 Share

Recommended Posts

• Svar 6.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daaa hopper jeg inn i gravidklubben  Lille reka bosatte seg nesten med en gang, så er 12 uker i dag, nettopp vært hos legen og hørt hjertelyd  Var også på ultralyd for halvannen uke siden og da var og

I dag ble vi foreldre til verdens nydeligeste Kaisa Etter 38 timer med rier kom endelig frøkna på 50 cm og 3120 g til verden

I dag har vi vært på ultralyd, og det kommer en liten jente hit i mars/april (termin 2/4).  Såå koselig!

Posted Images

11427222_10153343582627165_6854825777139

(for ordens skyld, han bare tester headset. For første (og sålang eneste) gang i sitt liv. Aldri noe han bruker til vanlig om noen skulle tro det.)

Gjør det noe om de bruker headset? Hadde vi hatt noe sånt da Ia var liten, hadde jeg gjerne puttet det på for å slippe unna Karius og Baktus for 35. gang. Uff, jeg var sikkert en dårlig mor :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det noe om de bruker headset? Hadde vi hatt noe sånt da Ia var liten, hadde jeg gjerne puttet det på for å slippe unna Karius og Baktus for 35. gang. Uff, jeg var sikkert en dårlig mor  :|

Jeg aner ikke :P sikkert noen i denne verden som syns det er skadelig for de små ørene. Jeg er ikke særlig bekymret, tror ikke det er skadelig så lenge lyden ikke er for høy. Men sålangt har vi egentlig ikke hatt noe behov for headsett heller, bare testet for gøy. Han var veldig fascinert :P

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det noe om de bruker headset? Hadde vi hatt noe sånt da Ia var liten, hadde jeg gjerne puttet det på for å slippe unna Karius og Baktus for 35. gang. Uff, jeg var sikkert en dårlig mor :|

A bruker det.

Han har arvet mine.

Jeg stiller inn lyden og han får ikke røre. Han er med meg på møter etc noen ganger, og da plugger jeg han inn på nettbrettet sitt uten et fnugg av dårlig samvittighet :P

Selv er jeg av typen som har musikk smertelig høyt på når jeg har øretelefoner , men tv-lyd etc liker jeg å ha ganske lavt.

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) jeg hadde ikke klart å sitte uten radio eller musikk på ørene. Altfor høyt støynivå der.

Da bruker man headset som blokkerer støy, da hører man fremdeles om noen snakker til en for eksempel men slipper bråket :)

For å presisere utsagnet mitt så forstår jeg ikke at noen ønsker så høy lyd at det skader hørselen. Selv ønsker jeg i tillegg å høre hva som skjer rundt meg, feks hva kollegaene mine snakker om kan jo hende det angår meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bruker man headset som blokkerer støy, da hører man fremdeles om noen snakker til en for eksempel men slipper bråket :)

For å presisere utsagnet mitt så forstår jeg ikke at noen ønsker så høy lyd at det skader hørselen. Selv ønsker jeg i tillegg å høre hva som skjer rundt meg, feks hva kollegaene mine snakker om kan jo hende det angår meg.

Okei :) jeg har ikke høyt volum i det hele tatt, men må ha musikk eller radio på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kastet ungen den ene skoen sin ned til jervene i Dyreparken.. og ble kjempelei seg for at ikke jeg kunne gå ned og hente den. Og ikke minst for at vi måtte dra hjem, da vi ikke kunne være i Dyreparken uten sko.

:sleep:

Oi! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dyrepasseren skulle få hentet den i løpet av dagen, så da kan vi nok hente den imorgen :D

Bedre utfall enn da min søster kastet sin nye, fine skinnmokkasin ned til bjørnene :lol: De vasket den(!) og spiste den, mens lillesøster på tre år hylgråt fordi slemme bjørnene ødela den nye skoen hennes :bye:

Hun er i dag 27 år, og husker det veldig godt den dag i dag, slemme bjørnene :teehe:

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kastet ungen den ene skoen sin ned til jervene i Dyreparken.. og ble kjempelei seg for at ikke jeg kunne gå ned og hente den. Og ikke minst for at vi måtte dra hjem, da vi ikke kunne være i Dyreparken uten sko.

:sleep:

Og jeg som trodde mammaer kunne fikse alt

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde mammaer kunne fikse alt �

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi kan det, bare greit å overbevise ungen om noe annet avogtil. :aww::lol:

Fremdeles helt absurd godt med barn som sover om kvelden! Hun våkner noen ganger om natten fremdeles så jeg må opp og legge henne ned igjen, men hun sover om kvelden! :D :D :D :D :D :D :D

• Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akita hadde løpetid for ca 2 mnd siden, og er fast bestemt på at det er hun som er moren til L. Hun ligger stort sett der han er, og slipper ingen fremmede inn eller i nærheten av noen av ungene med mindre vi har sagt at det er greit. Melk har hun også. Får følge med på hvordan det utvikler seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit man er på kontroller av og til. Nå har jeg gått ned i vekt og veier bare 200g mer enn hva jeg gjorde da jeg ble gravid. Magen derimot er enorm og SF målet er like stort som det burde være ved termin. Ikke så mye jeg får gjort noe med, men greit at jeg fikk time på svangerskapspol om en uke for å sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider