Anette Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 1 år gammel fryser kjøpt på Lefdal.Electrolux fryseboks slik som denne - http://www.lefdal.com/product/hvitevarer/fryser/EC4200AOW1/electrolux-fryseboks-ec4200aow1-86-8-cmPent brukt, flyttet en gang. Mangler et plastikk feste bak, ingen praktisk betydning. Fryseren står rett inn en liten trapp så er lett å flytte/bære ut. Kjøpt for 5500, ønsker 2500 Plastikk del som forsvant sist flytting Står på mogreina, gardermoen. Jeg har gigantisk varebil og kan evnt ta den med meg ved en passende anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 Deler til mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2014 @AnetteN - jeg leste "400 år gammel fryser selges"..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Jeg kunne vært interessert i den der altså . Om dere skal opp til DrClauders igjen en eller annen gang er det jo enkelt å svinge innom her også . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Jeg kunne vært interessert i den der altså . Om dere skal opp til DrClauders igjen en eller annen gang er det jo enkelt å svinge innom her også . Vel det kan jeg fint ordne. Den går nemlig rett inn i varebilen min så er ikke noe problem å ta med meg :-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Vel det kan jeg fint ordne. Den går nemlig rett inn i varebilen min så er ikke noe problem å ta med meg :-P Yeyyyyy! Men da kjøper jeg den gjerne, jeg (også aner jeg ikke helt hvor den bør plasseres, men kanskje den andre fryseren min kan få bo i garasjen i stedet ). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 @AnetteN - jeg leste "400 år gammel fryser selges".. Ikke alene Veeeeldig gammel fryser, tenkte jeg og måtte inn å lese. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Ikke alene Veeeeldig gammel fryser, tenkte jeg og måtte inn å lese. Det kalles isbre! :lol: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2014 Det kalles isbre! :lol: :lol: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts