roxie88 Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Kjempegøy med video jeg får sett video på mobil når jeg trykker "Follow link" Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Heidihj Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Veldig morsomt å se! Takk for at du deler 1 Siter
Mud Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Takk takk folkens Hvorfor får du ikke sett den @mudi ?? Jeg så selv at jeg måtte se den på pc. Kan være det. Er lagt inn fra photobucket da jeg ikke får lagt den på YouTube Får ikke sett via mobil . Får bare opp blank Page. Bruker sjelden pc dessverre Siter
Belgerdama Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Får ikke sett via mobil . Får bare opp blank Page. Bruker sjelden pc dessverre Det var synd Siter
WelshenNemi Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Jeg fikk den også opp på mobil. Holdt bare inne på videoen og trykket på åpne i ny fane, så gikk det☺ 1 Siter
Belgerdama Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Har jo helt glemt å legge inn bilder fra 13 juni da han ble N UCH BIR og N UCH BIG! BIS3! Dagen etter ble han BIR og BIG3 7 Siter
HeleneFS Skrevet 29. August 2015 Rapporter Skrevet 29. August 2015 Oj, for en lekker herremann!! Gratulerer med championatet :ahappy: :ahappy: Siter
Belgerdama Skrevet 29. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2015 Tusen takk @HeleneFS Siter
Mud Skrevet 30. August 2015 Rapporter Skrevet 30. August 2015 Beauty AND brains! Den komplette belger han der 1 Siter
Belgerdama Skrevet 30. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 30. August 2015 Beauty AND brains! Den komplette belger han der Ååå, Thanks @Mud Han har sine feil han også, men jeg er utrolig fornøyd med gutten. Han har beauty and Brain så nå må vi bare få startet i LP og bruks også. (Der er det mor som lider av litt ringskrekk) Siter
Belgerdama Skrevet 19. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2015 Da trosser vi nervene og stiller for første gang i KL1 den 26 sept. 1 uker igjen og vi trener på avstand da han ikke helt er med på denne øvelsen. Hihi. Ellers går tiden med til å vente på at lille Akira kommer. Bare 1 1/2 uke igjen og syntes tiden går såååå sakte 4 Siter
Belgerdama Skrevet 19. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2015 Heia heia!Lykke til!Tusen takk Siter
Belgerdama Skrevet 22. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2015 Litt bilder fra våre turer i fjellet i sommer. Hadde en super sommer med masse turer og gjeting 1 Siter
Belgerdama Skrevet 22. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2015 Da kom PM for helgens LP og Frost skal inn som nr 3 i KL1 Mamma Cina skal inn som nr 9 og selvom jeg håpet hun skulle først inn så tror jeg dette blir bra Siden det er første gangen til Frost er jeg veldig spent på hvordan det går. Med mamma Cina så håper vi på en ny 1 premie da hun mangler to for å få LP1 tittel. Opprykket til KL2 har hun. 1 Siter
Belgerdama Skrevet 26. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 26. September 2015 Er fornøyd med dagens deby. Hadde forventet værre resultater, men med en 0 på hinderet da han gikk rundt, havnet vi på 133 poeng og en 10 plass Gutten var mye flinkere enn jeg forventet så nå må vi bare få bukt på støtingen ved innkalling og fokus på lineføring. Mor Cina satte seg opp helt i begynnelsen på fellesdekken idag, før vi gikk fra, og nullet da på denne. Første gang det har skjedd så ble litt overrasket, men vi havnet på 140 poeng og en 8 plass. Da er det bare å trene mer så tar vi dem neste gang. Vi gikk glade og fornøyde av banen og det er for meg det viktigste 1 Siter
Belgerdama Skrevet 18. Desember 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Desember 2015 Lenge siden oppdatering, men tiden flyr så fort. Frost har stilt i Kongsberg og ble 2 beste hannhund med CK. Ellers fortsetter vi treningen med rundering og LP da vinteren har bestemt seg for å ikke komme hit enda. Han er utrolig flink og vi satser på start i KL D til våren. 8 Siter
Belgerdama Skrevet 16. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2016 Oi oi, nå var det en god stund siden ja. Frost har startet 2016 med 3xBIR på 3 utstillinger og i helga deltok vi på vår første LP konk i klasse 1 for i år. Hadde en veldig god følelse som forsvant litt på fellesdekken da en rottis hann gikk til angrep på han sekunder etter at vi gikk fra de. Dommeren ba oss ta noenminutter og bli med på fellesdekk nr 2 isteden og vi gjennomførte med 164 poeng som ga oss 1 premie og en 4 plass med sølvmerket. Veldig fornøyd med resultatet da jeg var litt satt ut av hele greia med rottisen. Frost ristet det av seg raskt og var ikke påvirket så det ut som. Så gjenstår det å se om det går like greit neste fellesdekk. 10 Siter
Thea Skrevet 16. Mai 2016 Rapporter Skrevet 16. Mai 2016 Gratulerer med 1. premiering og sølvmerke! Så kjedelig med rottisen :( Bra han fikk en bedre opplevelse i fellesdekk nummer 2, så han forhåpentligvis sitter igjen med inntrykket av at fellesdekk er noe positivt likevel! 2 Siter
Malamuten Skrevet 16. Mai 2016 Rapporter Skrevet 16. Mai 2016 Oi, flinke frost Og gratulerer med fine poeng, sølvmerket og 1.premie 1 Siter
Belgerdama Skrevet 16. Mai 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2016 8 timer siden, Thea skrev: Gratulerer med 1. premiering og sølvmerke! Så kjedelig med rottisen Bra han fikk en bedre opplevelse i fellesdekk nummer 2, så han forhåpentligvis sitter igjen med inntrykket av at fellesdekk er noe positivt likevel! Tusen takk Siter
Recommended Posts