Gå til innhold
Hundesonen.no

pensko, heler til bred fot, nettbutikk


LinL
 Share

Recommended Posts

Jeg blir gæ'ærn altså. Jeg trenger pumps eller ankelstøvletter som er litt bredere enn vanlig. Finner fine sko på nett, men gidder ikke bestille 1 par, betale masse toll og piss, i tilfellet jeg må sende de tilbake. Det må jo finnes noen vettuge nordmenn som selger sånt på nett, eller i Trondheim ? Noen som vet? :P Såkalte "wide fit" sko. Hjelp. Jeg vil ikke ha mere vondt i bena når jeg går i pensko :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gæ'ærn altså. Jeg trenger pumps eller ankelstøvletter som er litt bredere enn vanlig. Finner fine sko på nett, men gidder ikke bestille 1 par, betale masse toll og piss, i tilfellet jeg må sende de tilbake. Det må jo finnes noen vettuge nordmenn som selger sånt på nett, eller i Trondheim ? Noen som vet? :P Såkalte "wide fit" sko. Hjelp. Jeg vil ikke ha mere vondt i bena når jeg går i pensko :cry:

Det er ikke "wide fit", men jeg fant nettopp et par som ihvertfall satt bedre på meg enn noen andre jeg har prøvd tidligere, og jeg har ganske bred fot. De er prøvd og kjøpt i butikk i Trondheim så da kan du jo evt prøve dem :)http://www.skoringen.no/tamaris-1-1-22420-23.aspx skoringen på city lade bla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke "wide fit", men jeg fant nettopp et par som ihvertfall satt bedre på meg enn noen andre jeg har prøvd tidligere, og jeg har ganske bred fot. De er prøvd og kjøpt i butikk i Trondheim så da kan du jo evt prøve dem :)http://www.skoringen.no/tamaris-1-1-22420-23.aspx skoringen på city lade bla.

Disse skal jeg prøve!

@Krutsi Du får for forslaget, men gosjameg, skoene skal jo være litt pene da :P;) Jeg ser mer etter slike sko jeg;

image1xl_zps3d10da86.jpg

image4xl_zps41306ef9.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Gabor. :) Fås kjøpt i helt vanlige skoforretninger, og sikkert en del på nettet også. En del av modellene er nok mer konete enn glam, men gode, enkle pumps og skoletter har de. :) Jeg har bred fot og det er haugevis av pensko jeg bare kan drite i å prøve på foten engang. Men jeg har tre par pensko fra Gabor og de sitter veldig godt på foten og er av ordentlig god kvalitet. Kan gå med de i evigheter uten å få vondt i føttene.

Mamma mener alltid at jeg skal se etter sko hos Simon Petersen i Ravnkloa. De har mye utvalg i litt andre - og bredere - modeller enn det kjedebutikkene har. Jeg finner riktignok aldri noe der, for det er vel helst for en litt annen aldersgruppe enn min. Men det kan være verdt å titte innom om du skal ha et par enkle, svarte pumps for eksempel.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...