LinL Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Jeg blir gæ'ærn altså. Jeg trenger pumps eller ankelstøvletter som er litt bredere enn vanlig. Finner fine sko på nett, men gidder ikke bestille 1 par, betale masse toll og piss, i tilfellet jeg må sende de tilbake. Det må jo finnes noen vettuge nordmenn som selger sånt på nett, eller i Trondheim ? Noen som vet? Såkalte "wide fit" sko. Hjelp. Jeg vil ikke ha mere vondt i bena når jeg går i pensko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Jeg blir gæ'ærn altså. Jeg trenger pumps eller ankelstøvletter som er litt bredere enn vanlig. Finner fine sko på nett, men gidder ikke bestille 1 par, betale masse toll og piss, i tilfellet jeg må sende de tilbake. Det må jo finnes noen vettuge nordmenn som selger sånt på nett, eller i Trondheim ? Noen som vet? Såkalte "wide fit" sko. Hjelp. Jeg vil ikke ha mere vondt i bena når jeg går i pensko Det er ikke "wide fit", men jeg fant nettopp et par som ihvertfall satt bedre på meg enn noen andre jeg har prøvd tidligere, og jeg har ganske bred fot. De er prøvd og kjøpt i butikk i Trondheim så da kan du jo evt prøve dem http://www.skoringen.no/tamaris-1-1-22420-23.aspx skoringen på city lade bla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Klaverness har vel en del sko som er bredere enn normalt.. Ellers er det mange som bestiller fra England Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 4. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Det er ikke "wide fit", men jeg fant nettopp et par som ihvertfall satt bedre på meg enn noen andre jeg har prøvd tidligere, og jeg har ganske bred fot. De er prøvd og kjøpt i butikk i Trondheim så da kan du jo evt prøve dem http://www.skoringen.no/tamaris-1-1-22420-23.aspx skoringen på city lade bla. Disse skal jeg prøve! @Krutsi Du får for forslaget, men gosjameg, skoene skal jo være litt pene da Jeg ser mer etter slike sko jeg; 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Finner du ikke noe i butikkene? Jeg har ikke så bred fot, men bred ankel, og liker ikke smale sko, men finner greit nok utvalg i butikkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kokospaniel Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Klaveness, Ara, noe Ecco. Innser at jeg aldri har vært på glitrende platå gett :-D Duo boots har i ulike bredder, men da må du bestille fra England. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Disse skal jeg prøve! @Krutsi Du får for forslaget, men gosjameg, skoene skal jo være litt pene da Jeg ser mer etter slike sko jeg; Sorry, men jeg ser for meg at du kommer i selskapkjole og disse: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 4. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Haha har ikke funnet noen i butikk enda altså, men jeg må vel lete litt mer. Er ikke alltid jeg husker det når jeg først er i sentrale strøk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 4. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2014 Sjekk ut Gabor. Fås kjøpt i helt vanlige skoforretninger, og sikkert en del på nettet også. En del av modellene er nok mer konete enn glam, men gode, enkle pumps og skoletter har de. Jeg har bred fot og det er haugevis av pensko jeg bare kan drite i å prøve på foten engang. Men jeg har tre par pensko fra Gabor og de sitter veldig godt på foten og er av ordentlig god kvalitet. Kan gå med de i evigheter uten å få vondt i føttene. Mamma mener alltid at jeg skal se etter sko hos Simon Petersen i Ravnkloa. De har mye utvalg i litt andre - og bredere - modeller enn det kjedebutikkene har. Jeg finner riktignok aldri noe der, for det er vel helst for en litt annen aldersgruppe enn min. Men det kan være verdt å titte innom om du skal ha et par enkle, svarte pumps for eksempel. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts