Poter Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Håper det blir mulig å henge med i fortsettelsen uten å ha lest i Akkurat nå tråden 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 For å dobbeltsjekke - jeg skal poste noe i morgen tidlig på 2. desember, og ikke i dag når jeg har skrevet noe? Det er tenkt å være 24 kapitler? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 For å dobbeltsjekke - jeg skal poste noe i morgen tidlig på 2. desember, og ikke i dag når jeg har skrevet noe? Det er tenkt å være 24 kapitler? Jaa, hvis ikke skriver vi oss tomme på få dager! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Morro! Gleder meg til i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 1. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Håper det blir mulig å henge med i fortsettelsen uten å ha lest i Akkurat nå tråden Hver skribent bestemmer jo selv hvordan han/hun vil vinkle det, så det er ikke noe som er planlagt på forhånd :=) Jeg må innrømme at jeg ikke hadde klart å skrive noe særlig om noen hvis det ikke var for akkurat nå, det er liksom der man blir kjent med folks små særegenheter og morsomheter utenom hund. Men når det er sagt så pleier jo historien å bli mer eller mindre crazy, og ikke bundet til akkurat nå :=) Gøy at dere liker Jeg gleder meg også masse til i morgen! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Det er godt en ikke får prestasjonsangst av kommentarene 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Du er så god @Aya (men det er vel ingen hemmelighet hvem han skumle er, er jeg den eneste som fremdeles har fæle mareritt om FD..? ) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Det er så koselig med julehistorie altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Jeg flirer!!! Dette blir en fin adventstid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Er for lite med ett kapittel for dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 For en story, @SFX @Siri, du er i trøbbel, jeg bare lukter det. Og sånn bortsett fra disse visdomsord så støtter jeg @ingvildoline - ett kapittel for hver dag er for lite. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 2. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Uææ - fantastisk fortsettelse @SFX Dette blir spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Likte ekstra godt at @lill bare måtte kjøpe en hund til på veien 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Ha ha, så morsomt dere skriver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Og jeg som virkelig hater smaken av ribbe (kalkun ) :lol: Kanskje jeg var ironisk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Utfordring mottatt og akseptert. Mye på tapeten om dagen, men skal få til en liten snutt 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Og jeg som virkelig hater smaken av ribbe (kalkun ) :lol: Kanskje jeg var ironisk? Men du er jo østfolding! Og det finnes ingen annen julemiddag for østfoldinger! Det er i hvert fall det jeg har blitt lært av min Østfoldgren av familien. Takk og lov for at Østfold-Pappa'n min lot seg overtale av Sunnmørs-Mamma'n min, slik at vi har pinnekjøtt som tradisjon 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Yey! Gleder meg til fortsettelsen! Selv vil jeg nok egentlig ha pinnekjøtt på julaften, men elsker kalkun også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Hva er det med soniser som ikke kan leve opp til stereotypiene om forventet julemiddag? Briter spiser vel ikke pinnekjøtt??? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Hva er det med soniser som ikke kan leve opp til stereotypiene om forventet julemiddag? Briter spiser vel ikke pinnekjøtt??? Må huske at briter spiser kalkun første juledag, ikke på julaften. Så min far fikk beholde pinnekjøttet på julaften og min mor fikk beholde kalkunen første juledag. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Må huske at briter spiser kalkun første juledag, ikke på julaften. Så min far fikk beholde pinnekjøttet på julaften og min mor fikk beholde kalkunen første juledag. Match made in heaven Hos oss ble det samme kompromiss - pinnekjøtt på julaften, og Østfoldribbe på første juledag, inntil det oppsto nye tradisjoner den dagen, så nå er andre juledag ribbemiddagsdagen vår. Men i år skal jeg spise ribbe første juledag, og gå tilbake til barndomstradisjonen - tunge kjøttmiddager fra 23.- til 25, også en lettere fiskemiddag på 2. juledag. Kalkun har aldri blitt en greie hos oss, så det har jeg bare spist en gang hos eks-svogers. Og det var ikke hel kalkun, men fileter. En dag vil jeg spise full turkeystuffingjampotatoes-turturkeykey-middag. Kan en ha det på sin bucket list? Er det shallow? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Men du er jo østfolding! Og det finnes ingen annen julemiddag for østfoldinger! Det er i hvert fall det jeg har blitt lært av min Østfoldgren av familien. Takk og lov for at Østfold-Pappa'n min lot seg overtale av Sunnmørs-Mamma'n min, slik at vi har pinnekjøtt som tradisjon Men jeg er egentlig opprinnelig engelsk Og som @ nevner så har jeg alltid feiret jul 25. hos mamma og familien på den siden med kalkun. Når jeg har vært hos pappa og den siden av familien har de jo seff servert ribbe og pinnekjøtt 24., men jeg spiste alltid bare tilbehør og saus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 «Kan ikke dere bare ta med dere det som er i bilen, når dere likevel er der? Det er alle colliene mine, pluss en jeg kjøpte på veien opp hit for jeg måtte bare ha ham, også masse kaker. Låsen er ødelagt, så bilen står åpen. Så følger dere fotsporene mine hit.» :lol: 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Dette var morsomt! Digger også den ekstra collien som ble henta på veien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Jeg håper Siri har stort hus eller hundegård, for dette kan bli mange hunder og folk, gitt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts