Enirtak Skrevet 27. November 2014 Rapporter Skrevet 27. November 2014 Litt sen presentasjon, men nå kommer den. Jeg er fersk førstegangs hundeeier. Har hatt dvergpuddelen "Kasper" i en måned nå. Han er 4mnd, og liker baller, dorullkjerner, og å bli klødd litt hardt på ryggen.Han kan ikke få nok oppmerksomhet, og blir svært kreativ hvis den ikke kommer når han vil. Jeg er gift, mor til en gutt på 6, og jobber deltid (=mye fritid).Vi hadde tenkt lenge på å få hund, men nå hoppet vi i det. Her er kasper. Han har ikke fått klipp på en måned nå, så han er litt "overgrodd". Men alt kler den smukke Ingen ball er for stor! 4 Siter
Tekopp Skrevet 27. November 2014 Rapporter Skrevet 27. November 2014 får dessverre ikke sett bildene dine Men velkommen uansett, jeg tror aldri jeg lagde en presentasjon av meg selv, bare hoppet inn i det, så det er litt opp til den enkelte hvordan man vil gjøre ting 1 Siter
Enirtak Skrevet 27. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. November 2014 får dessverre ikke sett bildene dine Men velkommen uansett, jeg tror aldri jeg lagde en presentasjon av meg selv, bare hoppet inn i det, så det er litt opp til den enkelte hvordan man vil gjøre ting Så rart. Brukte forumets mulighet til å legge ved filer. Og når jeg trykker "rediger" er de der, men i innlegget ser ikke jeg dem heller Siter
Tekopp Skrevet 27. November 2014 Rapporter Skrevet 27. November 2014 Så rart. Brukte forumets mulighet til å legge ved filer. Og når jeg trykker "rediger" er de der, men i innlegget ser ikke jeg dem heller har du lastet de opp på ei bildeside og så lagt inn linken her? Eller bruker du muligheten for å laste opp bildet på forumet? Siter
Enirtak Skrevet 27. November 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 27. November 2014 Brukte muligheten for å laste bildene opp på forumet. Men nå brukte jeg den forenklete opplastingsmuligheten. Kanskje det funket? Nå ser hvertfall jeg dem... Siter
Tekopp Skrevet 27. November 2014 Rapporter Skrevet 27. November 2014 Brukte muligheten for å laste bildene opp på forumet. Men nå brukte jeg den forenklete opplastingsmuligheten. Kanskje det funket? Nå ser hvertfall jeg dem... Nå funker det Og herrefred for en søt liten krøllesak du har 1 Siter
Artemis Skrevet 27. November 2014 Rapporter Skrevet 27. November 2014 Hei og velkommen! Nå virker bildene her. Herlig krølltopp! 1 Siter
Mardina Skrevet 27. November 2014 Rapporter Skrevet 27. November 2014 Hvis du vil laste opp flere bilder senere, så er det bedre å bruke Photobucket(eller lignende bildedelingstjeneste) eller Facebook. Og laste det opp derfra. Opplastningskvoten her på sonen er ikke noe å skryte av dessverre.... Nydelig hund da 1 Siter
Tabris Skrevet 27. November 2014 Rapporter Skrevet 27. November 2014 Velkommen - for en skjønning! 1 Siter
LilleZara Skrevet 27. November 2014 Rapporter Skrevet 27. November 2014 Velkommen hit! Jeg heter også Kathrine (bare med h som du ser ) og kommer fra Sandnes Kjempesøt hund! <3 1 Siter
MegaMarie Skrevet 28. November 2014 Rapporter Skrevet 28. November 2014 Velkommen Kasper så virkelig herlig ut 1 Siter
Recommended Posts