Teserere Skrevet 19. November 2014 Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 Her kan vi skravle og spørre om crufts - hvem skal, hvor skal dere bo, hvordan reiser dere osv. Jeg har første spørsmål, tenkte meg over, og har ikke vært i Birmingham før. Er det lett og komme seg rundt i Birmingham (til og fra arenaen), dvs hvor stort er det, bør man bo så-så nærme. Hvilke hoteller anbefaler dere som har vært der -er det noen hoteller som frarådes? Ser ikke ut som mange tilbyr direkteflygning til Birmingham, så da er det vel lettest med tog fra London? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 19. November 2014 Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 Kan også ta tog fra Manchester, det tar en 2-3 timer mener jeg å huske. Vi vurderer om vi skal dra dit, og ta noen dager i Manchester først, sammen med briten som bor hos oss (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. November 2014 Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 Arenaen er rett ved flyplassen, så jeg har booket et hotell på flyplassen som også har gratis shuttle buss til arenaen. Går lite direkte fly fra Oslo men reiser med FlyBE onsdag til søndag og bor på IBIS hotell. Har bodd på kjeden før og er fornøyd så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. November 2014 Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 En del av klassen vår skal forhåpentligvis! Vi har begynt med salg av økologiske poteter for å dekke smått av utgiftene, så jeg er spent på om vi får nok i kassa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 19. November 2014 Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 Jeg har så lyst til og reise,men kun for å kikke/shoppe Men må få med meg noen først fordi jeg kan ikke reise alene i slike store byer jeg roter meg jo bort i Oslo til og med :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. November 2014 Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 Jeg har så lyst til og reise,men kun for å kikke/shoppe Men må få med meg noen først fordi jeg kan ikke reise alene i slike store byer jeg roter meg jo bort i Oslo til og med :P Jeg og T reiser iallefall onsdag til søndag shopping ferie og crufts ferie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. November 2014 Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 Arenaen er rett ved flyplassen, så jeg har booket et hotell på flyplassen som også har gratis shuttle buss til arenaen. Går lite direkte fly fra Oslo men reiser med FlyBE onsdag til søndag og bor på IBIS hotell. Har bodd på kjeden før og er fornøyd så Ibis er greit i tyskland iallefall, aldri prøvd i england. Går direktefly med SAS fra Arlanda og København til birmingham. Ganske ny rute, faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. November 2014 Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 Ibis er greit i tyskland iallefall, aldri prøvd i england. Går direktefly med SAS fra Arlanda og København til birmingham. Ganske ny rute, faktisk det er ikke direkte fra NORGE *vrang* jeg sjekket SAS først men jeg nekter seriøst å bli med på bingo lotto tur som jeg var sist hvor jeg løp frankfurt terminalen rundt. Eneste selskap jeg fant direkte mellom OSL og birmingham var flybe Landet på gate 56 elns.. skulle til 57.. ble kjørt i buss til terminal 2... gjennom passkontroll... sikkerhetskontroll og LØP til neste terminal og til gaten og den lukket seg bak oss og alle lurte på hvem duster som kom så sent kunne ta på gateveggen når jeg landet da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. November 2014 Rapporter Share Skrevet 19. November 2014 det er ikke direkte fra NORGE *vrang* jeg sjekket SAS først men jeg nekter seriøst å bli med på bingo lotto tur som jeg var sist hvor jeg løp frankfurt terminalen rundt. Eneste selskap jeg fant direkte mellom OSL og birmingham var flybe Landet på gate 56 elns.. skulle til 57.. ble kjørt i buss til terminal 2... gjennom passkontroll... sikkerhetskontroll og LØP til neste terminal og til gaten og den lukket seg bak oss og alle lurte på hvem duster som kom så sent kunne ta på gateveggen når jeg landet da LOL jo altså, nå mente jeg det som rent informativt. det var ikke ment for å vrange mot det du skreiv. folk måkke føle at en quote bare er for å plukke på feil eller detaljer Frankfurt er hakket større enn terminal 5 på arlanda, skjønner du ble gående litt hit og dit altså Ørtogførti forskjellige terminaler og gjerne sikkerhetskontroller/passkontroller mellom de. Samme gjelder munchen. Kommer aldri til å tilgi den flyplassen etter at heisene stod så jeg ikke fikk baggasjetralla med meg til andre etasje under et terminalbytte. Og hadde de bagasjetraller i den andre terminalen? Nope. Så der måtte man slite på 2-3 bagger og poser + hundebagg + hundevalp i endeløse ganger Nuvel. Det var en opplevelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 20. November 2014 Rapporter Share Skrevet 20. November 2014 Ååå jegviljegviljegvil!! Tenk så deilig å shoppe bikkjeutstyr, besøke familien i nabobyen og se på alle aktivitetene rundt omkring ringene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 20. November 2014 Rapporter Share Skrevet 20. November 2014 Jeg har veldig lyst - og mine sponsorer (aka mor og far) er veldig gira på det, faktisk. Plutten fikk jo stud book number i sommer, så hadde vært litt morsomt å dra Dommern har visstnok gitt pappsen hans RCC også, så ikke helt galt... Tenke litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 20. November 2014 Rapporter Share Skrevet 20. November 2014 Dere som kan dette, er det vannvittig knotete å reise med hund? Hvordan gjør man evt. det enklest mulig (og helt litt lovlig ) fra Bergen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 21. November 2014 Rapporter Share Skrevet 21. November 2014 Dere som kan dette, er det vannvittig knotete å reise med hund? Hvordan gjør man evt. det enklest mulig (og helt litt lovlig ) fra Bergen? Med bil tar det litt tid - men fryktelig mye vanskeligere enn til feks Danmark er det jo virkelig ikke Forstod det som om fergen fra Danmark ble nedlagt i september, dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 24. November 2014 Rapporter Share Skrevet 24. November 2014 Da ser det ut til at jeg muligens får tatt turen, er dog avhengig av at det int. championatet til Bajaz blir registrert innen en mnd. Har vært der før uten hund og ble ikke kjempeimponert, men det er jo endel år siden, samt at det nå blir en venninnetur i samme slengen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 24. November 2014 Rapporter Share Skrevet 24. November 2014 Jeg var på Crufts for noen år siden og vi bodde på ett veldig fint hotell (Marriott) kanskje 10/15 minutter unna der hvor Crufs var. Det var ikke noe problem å komme seg dit med taxi og vi tok fly til London og tog til Birmingham, noe som også var veldig koselig Kunne godt tenke meg å dra dit flere ganger. Blir nok ikke neste år da.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Fra Bergen tar jeg fly til Amsterdam, og finner transport til Hoek of Holland( Rotterdam) hvor jeg tar båten over til harwich. Det er muligheter for leiebiler både i Holland og England, og såvidt jeg husker er det ikke så altfor gale å kjøre til Birmingham fra Harwich. Det går også tog. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Jeg skal ikke, men skal følge med på resultatene på enkelte raser hjemmefra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 1. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 1. Desember 2014 Da fikk jeg bekreftelsen på det int. Ch. Så da blir det tur! vi flyr til brussel og kjører derfra:)! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Nå er det ikke lenge igjen! Jeg skal følge med her hjemmefra. Jobber alle dagene unntatt søndag, men håper på å få sett litt før/etter jobb også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 glemt å ordne billett jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Hadde glemt at det var nå jeg... Litt opptatt av å følge med på polardistans... Har virkelig sansen for det løpet og har lyst til å delta selv en gang, men om det blir mulig får tiden vise 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Mars 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 For min del blir det ikke crufts i år allikevel.. Vil ikke dra alene, og begge venninnene mine som skulle være med trakk seg. Prøver igjen til neste år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Det ble visst ikke tur på oss heller i år Så vi blir følgende iherdig med på nett, som vanlig. Jeg finner like mye hver gang den ene eldre herremannen av en kommentator uttaler 'biTch', hohoho, barnslige meg Jeg har likt oppsettet deres tidligere med livedekning, eventuelt se det seinere. Morsomt å se litt raser, masse hunder, også liker jeg veldig godt å se både agility og flyball! Lydigheten er bare kjedsommelig og 'enkel', så den blir nedprioritert med unntak av raselydigheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2015 Avbestilt hotell og flybiletter Helsa sa nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 3. Mars 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2015 Hadde jeg visst at den møkkabikkja skulle få så mye kropp og pels pr d.d hadde jeg selvfølgelig meldt på. Pappa hadde tom sagt ja til å sponse turen.... fml... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts