Gå til innhold
Hundesonen.no

Valg av farge på utstyr til hund


Sunlily
 Share

Recommended Posts

Rosa og turkis på ett halsbånd? Link?

Trenger vist litt nytt utstyr :icon_redface:

tumblr_nes17lk2kp1sf1gsoo1_1280.jpg

JAAA, aj løv it! De har vel i omvendt også, dvs. turkis tekst og rosa fór. Har ikke sett disse i noen nettbutikker, bare hørt rykter, og fant det tilfeldigvis hos veterinæren! Kjøpte det tidlig i høst, så de burde jo fortsatt finnes i sirkulasjon :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tavi har mest i rosa, egentlig mest fordi jeg synes rosa er en fin farge, og hesten min allerede var rosafisert før jeg fikk Tavi - så vi bare fortsatte i hundeustyrsverdenen xD Troika, so

Jeg mener at alle hunder egentlig kler rosa...

NEI NEI NEI ikke flere linker, IKKE flere LINKER- hilsen hun med usedvanlig dårlig selvkontroll

Posted Images

Tavi har mest i rosa, egentlig mest fordi jeg synes rosa er en fin farge, og hesten min allerede var rosafisert før jeg fikk Tavi - så vi bare fortsatte i hundeustyrsverdenen xD

426656_10200291261788379_953349745_n.jpg

1424526_10201200940889788_1602462904_n.j

Troika, som er en minimal tricolor bc har mest i knallgul :) Dog bruker hun ikke mye fænsi utstyr, men har sele, halsbånd, kobbel og refleksvest ;)

10449949_10203291750478721_6405189563347

Topper ikke hesten uansett xD

993353_10200664687043777_29090384_n.jpg?

Superkult! :D Rosa :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koda har for tiden rød sele og halsbånd. Han var tidligere blå (så har blått regndekken). Jeg har lyst på limegrønt halsbånd og sele til han, det hadde han kledd! Han er svart og hvit så han kan egentlig ha det meste :) Grunnen til at han har brukt rødt og blått er fordi jeg stort sett har trengt nytt utstyr der og da, og har da måtte ta det som er. Butikkene har stort sett alltid rødt og blått inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger hjelp! Klarer liksom ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg skal gå for! :P Jeg har lyst på Zero Short sele. (Vist den passer), men farge da, det er jo viktig! xD Blå syns jeg ikke passer sååååå godt, selvom vi har litt blå ting, men da syns jeg turkis er penere faktisk.

Jeg står i grunn mellom Rød, Orange og Grønn. Muuuligens blå. Hva syns dere?
Også usikker på om jeg skal ha farge med sort kant eller sort med farget kant.
zero-dc-multisele.jpg (Bilde lånt fra Canider)
Grønn har vi ikke hatt så mye av, utenom camohalsbånd i grønt og brunt som passer godt.

I rødt:
545598_10151264161720423_22656185_n.jpg?

Skjems av dette bildet, men dog, rett etter han kom til meg. I blått:
323189_10150892001845423_486039379_o.jpg

Sånn nesten i orange i hvert fall. :P
10553340_10152183183710423_9189784805708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oransje eller lime ville jeg ha gått for. :)

Ja, er de jeg liker best selv også. Skulle ønske jeg kunne se dem live! Har tipsa nettdyret om de nå da, så får vi se om de tar den inn eller ei. (De har så kjedelig utvalg av seler syns jeg, kjenner ikke til noen av merkene utenom non-stop) Butikken deres er i gangavstand så hadde vært fint med kjekkere utvalg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er de jeg liker best selv også. Skulle ønske jeg kunne se dem live! Har tipsa nettdyret om de nå da, så får vi se om de tar den inn eller ei. (De har så kjedelig utvalg av seler syns jeg, kjenner ikke til noen av merkene utenom non-stop) Butikken deres er i gangavstand så hadde vært fint med kjekkere utvalg. :P

Jeg synes både den oransje som hovedfarge OG den som du har bilde av med oransje kantbånd er veldig fine! Og så kler han jo knallblå kjempegodt også! Mao knallblå eller oransje sele :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke den er limefarga, den er mer neongul/refleksvestfarga.

Æsj, er den det "irl"? Syns nemlig den ligna litt smålig sånn på noen bilder jeg også, og da vil jeg ikke ha i den fargen. :P Skal det være, så må det være skikkelig limegrønn liksom. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestemt meg 95% sikkert for å bestille halsbånd, kobbel og sele herfra: https://colorfundogs.weebly.com/

Her er fargene/materialer jeg kan velge i: https://colorfundogs.weebly.com/anyagok.html Jeg vet ikke helt hva jeg kan velge, men webbing, polarfleece og pyntebånd kan iallfall brukes på både bånd, halsbånd og sele. Og så håper jeg at det er mulig å få med refleks "piping" på sidene eller brodert skrift i refleks.

Favorittfargene mine er: lilla, oransje, lime/lys oliven, koksgrå, teal/mørk turkis (men ikke alle samtidig, da).

Bare kom med forslag til fargekomboer :)

Hihi .. så morsomt! Hvis dere er som meg så trives dere best i joggebukse selv, men bikkja skal ha stil :D

Jeg ble litt forvirret av uenigheten rundt gul-og rødtoner. Brunt går bra synes jeg selv, men er litt streight. Blåturkis/teal er favorittfargen, bare synd det ikke finnes seler i den fargen. Grønt er fint! Men da snakker vi knallgrønn og ikke militærgrønt, ikke sant?

Hva med det rødrosa halsbåndet på bildet jeg viste over? Det er forøvrig valpehalsbåndet hennes som er på høy tid å bytte ut :icon_redface:
Her er et bilde av henne i oransje/blå/grønt:

141367302977042800_resized.jpg

Siteter meg selv for å få med bildet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, er den det "irl"? Syns nemlig den ligna litt smålig sånn på noen bilder jeg også, og da vil jeg ikke ha i den fargen. :P Skal det være, så må det være skikkelig limegrønn liksom. :P

Kjenner ei som har den i limefargen, og den er ikke mye lime, mere refleksgul/neongul.

Leo har den i ordentlig grønn;

B25B3907-16D6-4C00-939E-D67EA0F4F70E_zps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, er den det "irl"? Syns nemlig den ligna litt smålig sånn på noen bilder jeg også, og da vil jeg ikke ha i den fargen. :P Skal det være, så må det være skikkelig limegrønn liksom. :P

omtrent samme farge som enkelte gule markeringstusjer :) Det er den fargen jeg har, og anbefaler den ikke, blir for fort skitten. Tror jeg ville tatt f.eks den blå eller røde til min om skulle velge igjen, på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som har den i limefargen, og den er ikke mye lime, mere refleksgul/neongul.

Leo har den i ordentlig grønn;

B25B3907-16D6-4C00-939E-D67EA0F4F70E_zps

Så det er annen farge på den som er helfarget istedenfor den som kun har farge på kanten altså?

omtrent samme farge som enkelte gule markeringstusjer :) Det er den fargen jeg har, og anbefaler den ikke, blir for fort skitten. Tror jeg ville tatt f.eks den blå eller røde til min om skulle velge igjen, på grunn av det.

Ååååh nedtur.. :( Tror skikkelig limegrønt kunne vært ganske kult på beaglesaken igrunn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er annen farge på den som er helfarget istedenfor den som kun har farge på kanten altså?

Ååååh nedtur.. :( Tror skikkelig limegrønt kunne vært ganske kult på beaglesaken igrunn. :)

Ja, den Leo har er ikke samme farge som den lime om det var det du mente? :) viste ikke om den fargen for har ikke sett den før, men Canider har(hadde?) den inne og tipset meg om den da jeg ikke likte noen av de andre mot den brune pelsen. (Liker ikke oransj :P )

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har man på en rød hund, da? Har bare gammelt, slitt utstyr, så tenker å kjøpe et nytt halsbånd til henne snart. Hun har nå svart halsbånd, rødt bånd og rød sele. Egentlig har jeg lyst på et skikkelig lærhalsbånd med nagler, bare fordi det absolutt ikke passer personligheten hennes :P Men det er dyyyrt, så det blir ikke det med det første. Hvilke farger tror dere vil passe? (Altså en rød boxer)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunt er fint på røde hunder, men siden det er svart på hunden din så kan svart være fint også. Jeg synes ikke svart er fint på mine da det blir for "hardt", mens det brune gir en mykere overgang. På en hund som din, hvor det er lite hvitt og den i tillegg er svart så tenker jeg litt rolige farger. Limegrønn, olivengrønn, marineblå osv. Knallrosa og sånt synes jeg ikke er så pent på sånne hunder. Orange kan også være fint på din, men jeg hadde da ville hatt en mer dempet orange enn knallorange. Lilla kan også være fint :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har man på en rød hund, da? Har bare gammelt, slitt utstyr, så tenker å kjøpe et nytt halsbånd til henne snart. Hun har nå svart halsbånd, rødt bånd og rød sele. Egentlig har jeg lyst på et skikkelig lærhalsbånd med nagler, bare fordi det absolutt ikke passer personligheten hennes :P Men det er dyyyrt, så det blir ikke det med det første. Hvilke farger tror dere vil passe? (Altså en rød boxer)?

Lilla! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hunder har hver sin farge på utstyret.

Denali har lilla/rosa, hun er svart/hvit

Freke har blått, han er grå/hvit

Fjellbris har rødt, hun er svart/hvit

Gaia har grønt, hun er lyserød/hvit

Orca har svart, han er svart/hvit

Såga har sølv/grå, hun er ulvegrå/hvit

Neste hund får gul hvis ikke hunden er rød da, da får den antagelig en annen grøntone enn Gaia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...