Gå til innhold
Hundesonen.no

hvilken rasehund har du?

dalmatiner

Recommended Posts

• Svar 164
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Australsk Kelpie-2år i mars.

Working Springer-var 2 i november. (samboers)

Skrevet
En Chow Chow hanne på 11 mnd og  

en Hollandsk Gjeterhund Hanne på 4 mnd.

HVA? Har jeg gått glipp av noe her? Har du fått deg en Hollandsk gjeterhund?? :-o Det ante jeg ikke.. Gratulerer MASSE isaåfall!

Forresten: jeg har en BC gutt på 15 mnd

Skrevet

HVA? Har jeg gått glipp av noe her? Har du fått deg en Hollandsk gjeterhund?? :-o Det ante jeg ikke.. Gratulerer MASSE isaåfall!

Forresten: jeg har en BC gutt på 15 mnd

Se på bilder på min hund (cody,the dutch) og utstilling (oppstillingsbilder) jeg er så misunnelig at jeg gremmes. :mrgreen: Det er faktisk (nå tuller jeg ikke) nummeret før jeg gir beng i hele krøllbelgerdilla mi og bestiller en hollender.Fy han er nydelig!*vil Ha* :)

Skrevet

hehe, så det nå! Fyyyy f, han var knallflott!! Skulle gjerne hatt en sånn ja (har siklet på de i tre år), men jeg har nok med et hormonielt beist som aldri slutter å vokse:p Så det får bli når Puma er gammel og grå.. Suukk.

Skrevet
hehe, så det nå! Fyyyy f, han var knallflott!! Skulle gjerne hatt en sånn ja (har siklet på de i tre år), men jeg har nok med et hormonielt beist som aldri slutter å vokse:p Så det får bli når Puma er gammel og grå.. Suukk.

Du skal ha terv du 8)

Jeg derimot skal kanskje ha Hollender kjenner jeg..(lar meg aldri påvirke av valpebilder :) )

Skrevet

Har du JRT? det visste jeg ikke!

.

Jepp.Lille Jonas.Han var min første egne hund.Desverre bor han stort sett hos pappaen sin for tiden.Jeg sliter med å få han til å gå overens med andre hunder som er mine.(han går godt overens med andres hunder,uansett kjønn stort sett,men altså ikke hvis de er mine :roll: )

Og kjeder han seg lett på bøgda.Bygutt vet du :wink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...