Gå til innhold
Hundesonen.no

En pose med div hundegreier og en pose med div tørrfor !GRATIS!


Recommended Posts

Pose med hundeting er reservert

Har også en pose med 1kg Royal Canin Junior (uåpnet), 2 kg Carnilove med fisk, den er det tatt litt av. Ca 1 - 2 kg med Starter til mor og valp (Royal Canin), posen er åpnet, men lukter ikke harskt og bikkjene mine eter det gjerne. Har også en sekk med Stamina (tørrfor uten korn) hvor det er igjen 3 - 4 kg. Gir bort hele sullamitten, gidder ikke dele eller slik her heller.

Har også mange filmer og serier på DVD og Blu-ray som trenger nye hjem, har annonse på finn om det, kan sende link til interesserte. Disse selges billig.

Er på D4A fredag og lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ser halsbånd med håndtak ut? Passer til rr?

Er på D4a på fredag (rallystanden). Kan ta posen og fordele videre evt. :)

ko_collar_handle3-150x150.jpg

Kan kanskje passe om han er litt kraftig rundt halsen.

Sovled tar gjerne resten, fikk jeg beksjed om her. Dere kan jo sette gå gjennom posen og ta dre vil ha og gjøre hva der vil med resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ko_collar_handle3-150x150.jpg

Kan kanskje passe om han er litt kraftig rundt halsen.

Sovled tar gjerne resten, fikk jeg beksjed om her. Dere kan jo sette gå gjennom posen og ta dre vil ha og gjøre hva der vil med resten.

Ohyesplz!

Jeg er nok på D4A relativt tidlig på fredag, og skal stå på stand fra 13 og utover tror jeg. Kan jo enten plukke opp eller ta imot stuff der, så kan folk komme innom og plukke i løpet av fredagen? Det meste passer nok til Kovu, men kun halsbåndet jeg trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt! ;) Hvor holder du til da?

Sarpsborg.

Er interessert i utstyr til liten hund (hvis det passer en terrier på 9 kg), og RC junior + carnilove hvis det ikke er tatt. :flowers:

Som nevnt: Jeg sorterer ikke ut noe, hele posen går.

Samme gjelder maten.

Ohyesplz!

Jeg er nok på D4A relativt tidlig på fredag, og skal stå på stand fra 13 og utover tror jeg. Kan jo enten plukke opp eller ta imot stuff der, så kan folk komme innom og plukke i løpet av fredagen? Det meste passer nok til Kovu, men kun halsbåndet jeg trenger.

Da tar du halsbåndet, så har Sovled (skriver sikkert nicket heeeeelt feil) sagt hun vil ta resten. Jeg tror nok Monti vil kle rååååååza kamomønstret halsbånd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest bikkje1

Sarpsborg.

Som nevnt: Jeg sorterer ikke ut noe, hele posen går.

Samme gjelder maten.

Da tar du halsbåndet, så har Sovled (skriver sikkert nicket heeeeelt feil) sagt hun vil ta resten. Jeg tror nok Monti vil kle rååååååza kamomønstret halsbånd :P

Mente at eg var interessert i utstyret Simira ikke ville ha. ;) Men ser du har lovet det bort, så da faller det bort.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente at eg var interessert i utstyret Simira ikke ville ha. ;) Men ser du har lovet det bort, så da faller det bort.

Aha. Men, skal di på D4A så kan du jo se om det er ting der som Sovled ikke skal ha da. Aldri godt å vite med henne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...