Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Pose med hundeting er reservert

Har også en pose med 1kg Royal Canin Junior (uåpnet), 2 kg Carnilove med fisk, den er det tatt litt av. Ca 1 - 2 kg med Starter til mor og valp (Royal Canin), posen er åpnet, men lukter ikke harskt og bikkjene mine eter det gjerne. Har også en sekk med Stamina (tørrfor uten korn) hvor det er igjen 3 - 4 kg. Gir bort hele sullamitten, gidder ikke dele eller slik her heller.

Har også mange filmer og serier på DVD og Blu-ray som trenger nye hjem, har annonse på finn om det, kan sende link til interesserte. Disse selges billig.

Er på D4A fredag og lørdag.

Skrevet

Hvordan ser halsbånd med håndtak ut? Passer til rr?

Er på D4a på fredag (rallystanden). Kan ta posen og fordele videre evt. :)

ko_collar_handle3-150x150.jpg

Kan kanskje passe om han er litt kraftig rundt halsen.

Sovled tar gjerne resten, fikk jeg beksjed om her. Dere kan jo sette gå gjennom posen og ta dre vil ha og gjøre hva der vil med resten.

Skrevet

Kan godt ta det Simira ikke vil ha av utstyret hvis det kan sendes (mot betaling selvfølgelig!) :)

Sorry, men jeg gidder ikke sende.

Guest bikkje1
Skrevet

Er interessert i utstyr til liten hund (hvis det passer en terrier på 9 kg), og RC junior + carnilove hvis det ikke er tatt. :flowers:

Skrevet

ko_collar_handle3-150x150.jpg

Kan kanskje passe om han er litt kraftig rundt halsen.

Sovled tar gjerne resten, fikk jeg beksjed om her. Dere kan jo sette gå gjennom posen og ta dre vil ha og gjøre hva der vil med resten.

Ohyesplz!

Jeg er nok på D4A relativt tidlig på fredag, og skal stå på stand fra 13 og utover tror jeg. Kan jo enten plukke opp eller ta imot stuff der, så kan folk komme innom og plukke i løpet av fredagen? Det meste passer nok til Kovu, men kun halsbåndet jeg trenger.

Skrevet

Det skjønner jeg godt! ;) Hvor holder du til da?

Sarpsborg.

Er interessert i utstyr til liten hund (hvis det passer en terrier på 9 kg), og RC junior + carnilove hvis det ikke er tatt. :flowers:

Som nevnt: Jeg sorterer ikke ut noe, hele posen går.

Samme gjelder maten.

Ohyesplz!

Jeg er nok på D4A relativt tidlig på fredag, og skal stå på stand fra 13 og utover tror jeg. Kan jo enten plukke opp eller ta imot stuff der, så kan folk komme innom og plukke i løpet av fredagen? Det meste passer nok til Kovu, men kun halsbåndet jeg trenger.

Da tar du halsbåndet, så har Sovled (skriver sikkert nicket heeeeelt feil) sagt hun vil ta resten. Jeg tror nok Monti vil kle rååååååza kamomønstret halsbånd :P

Guest bikkje1
Skrevet

Sarpsborg.

Som nevnt: Jeg sorterer ikke ut noe, hele posen går.

Samme gjelder maten.

Da tar du halsbåndet, så har Sovled (skriver sikkert nicket heeeeelt feil) sagt hun vil ta resten. Jeg tror nok Monti vil kle rååååååza kamomønstret halsbånd :P

Mente at eg var interessert i utstyret Simira ikke ville ha. ;) Men ser du har lovet det bort, så da faller det bort.
Skrevet

Mente at eg var interessert i utstyret Simira ikke ville ha. ;) Men ser du har lovet det bort, så da faller det bort.

Aha. Men, skal di på D4A så kan du jo se om det er ting der som Sovled ikke skal ha da. Aldri godt å vite med henne :P

Skrevet

Aha. Men, skal di på D4A så kan du jo se om det er ting der som Sovled ikke skal ha da. Aldri godt å vite med henne :P

Døh.... :D

Med vennlig hilsen,

soelvd :sleep:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...