Mirai Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Jeg tror familien min kunne dratt god nytte av et kurs om hunders atferd og språk. Husker selv jeg har vært på et par stykker og fått fine aha-opplevelser. Nå føler jeg at jeg har ramlet helt ut av hundeverdenen, så jeg leter litt i blinde. Kan noen hjelpe meg å finne noe sånt, helst på østlandet? Vi bor i Vestfold . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Å, dere er en måned for sent! Arne Aarrestad (Siddis hundeskole, 100%-positiv-bøkene) hadde språkkurs for Canis i Hønefoss første helgen i oktober. Jeg hadde utrolig lyst til å være med selv, men dessverre ikke anledning. Lundqvist har også et bra språkseminar (de som har hjulpet oss mest med Kovu), men man må da ha vært gjennom teordelen deres på grunnkurs først. Noe som forsåvidt absolutt er verdt det. http://www.lundqvist-hundeskole.no/sprakseminar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Jeg vet ikke om det er aktuelt, jeg tenkte å gi dem det i julegave. Tenkte noe som enten er kun teoretisk (jeg var på ett med film, veldig nyttig!) eller som observatør mest . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Jeg vet ikke om det er aktuelt, jeg tenkte å gi dem det i julegave. Tenkte noe som enten er kun teoretisk (jeg var på ett med film, veldig nyttig!) eller som observatør mest . Det er jo fint mulig å delta på grunnkurs-teorien og deretter observatør på språkseminaret. Men ja, skjønner absolutt at en helg med sammenhengende kurs er enklere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Ja.. men jeg tror ikke det hadde vært noe problem hvis det var nærmere. Det må fungere med at de rekker å komme hjem fra jobb osv også! Ser jo ut som et veldig interessant kurs. Lurer på om det kanskje var de som hadde det ene foredraget jeg var på. Vi fikk hvertfall se masse hilsevideoer fra et sånt type kurs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 22. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2014 Jeg anbefaler også Lundqvist sitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts