Carpediem Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Gratulerer med bronsemerket, så gøy at det gikk bra 1 Siter
Gjest Skrevet 29. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 29. Oktober 2014 Gratulerer så mye! Det som hjalp, var først og fremst å trene superkorte økter, passe på aldri å trene så lenge at intensiteten dalte og forsøke å få til en øvelse veldig bra på slutten av hver økt (og dermed senket kriteriene der det var nødvendig, for å få det til). I tillegg har jeg lest om belønninger og baklengskjeding og har passet på å gi ham kjempebelønninger når han har jobbet lenge (har tatt med meg Siv Svendsens råd om at dersom hunden har jobbet i 15 minutter, skal den belønnes i minst femten minutter). Jeg har kastet pinne med grillpølser, gjemt vafler i pappesker. Hatt sisten til jeg var gjennomsvett. Brukt AG-tunnel som belønning. Jeg synes at jeg fortjener 10 poeng for belønningsinnsatsen min, altså! Likte ekstra godt dette!! Serverer herved 10 poeng og litt attåt. Siter
Recommended Posts