Lola Pagola Skrevet 2. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2014 Wooow han var flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Noen bilder som mamma har tatt . 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Åååh, det siste bildet var helt magisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 For en barsking! Aïda vil gå tur igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 :wub: Hvis dere blir lei av ham så må dere bare sende ham til meg. Jeg kan sende adresse på PM! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 7. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2014 Kjekken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Åh, fargene på bilde nr to Ja altså, mest av alt fargen på den firbente da, men omgivelsene passet bare perfekt til ham! Han er jammen flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Han er nydelig!!Man ser han blir større og kraftigere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 For en herlig kar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Noen bilder som mamma har tatt . ...og jeg kaller min for elgkalv liksom, her snakker vi ELG! Han er kjempeflott <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Han er nydelig!Man ser han blir større og kraftigere Tenkte jeg også! Dette var en helt annen hund enn de første bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Sykt fine bilder! *henge på veggen* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Nydelig! Ulvehunder er fasinerende å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Han er så fin, har sett mest bare grå IU før, digger fargen hans Håper det er greit at jeg sniker inn et spm, hvordan er IU ifht de andre myndene på jakt om de skulle få øye på noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Tusen takk alle sammen, jeg får bringe skrytet videre til mamma også . Han er så fin, har sett mest bare grå IU før, digger fargen hans Håper det er greit at jeg sniker inn et spm, hvordan er IU ifht de andre myndene på jakt om de skulle få øye på noe? Ja, spør i vei! Min erfaring er at de er mildere og har mindre jaktinstinkt enn de andre myndene. Har passet og kjent noen whippeter og de er mye mer intense. Type "jeg dreper katten om jeg får den i et hjørne". IU er veldig flinke til å følge med rundt med synet, du ser lett om de får øye på noe når hodet fyker opp og ørene står rett ut . Både Fant og Mona, som jeg hadde før, kan finne på å løpe etter dyr, men de "gidder" ikke løpe spesielt langt. Veldig behagelig, jeg tenker aldri på at jeg f. eks ikke bruker bånd i skogen på grunn av andre dyr. Vi har katter uten problemer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Så fin, og så blond! Han minner meg om majones ...Og jeg synes han skal hete Majones. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Så fin han her blitt Hvor høy er han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 8. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2014 Så fin han her blitt Hvor høy er han? Høy! Tipper rundt 90 cm utifra at han rekker meg til hoftene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Så fin, og så blond! ...Og jeg synes han skal hete Majones. Majones er godt da! Så fin han her blitt Hvor høy er han? Takk! Mener hun forrige eieren sa at han er 89, så @Teserere gjetter ganske bra ! Nå skal jeg bo hjemme en to ukers tid, så håper å få tatt litt flere bilder. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Han er skikkelig flott. Og så utrolig deilig det var å se forskjell på de to filmene, hvordan han hadde kommet mye mer på plass i kroppen sin på den siste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Fine Fant! Flott bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Fine lurvetrollet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 9. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Desember 2014 Vakker er han! Vi liker Fant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Desember 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Idag gikk vi en 40 minutters tur på formiddagen, rolig tempo. Det er veldig tydelig at mamma har gjemt seg MASSE for han i det siste på tur, for radiusen hans har blitt mye kortere og han var veldig opptatt av å sjekke hvor jeg var - hele tiden . Han har skjært seg i bakpoten, i den store tredeputa, så han får ikke herje med andre før neste uke. Så nå er det på med potesokk hver gang vi skal ut. Ellers har han blitt litt mer bortskjemt siden sist . Vi skal også finne ut om det er noe feil med han, siden han drikker og tisser vanvittig mye. Så vi måler opp hvor mye han drikker hver dag og skal utrede mer. Han tisser, og tisser og tisser.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 12. Desember 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2014 Håper ikke han har diabetes, eller noe annet. Har du fått tatt det andre øyenbrynet eller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts