maysofie Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Jeg har to startnummer @ Skal du stille noe annet på lørdag eller er det jeg som har blandet dager og kelpien går på lørdag? AK og gruppe 1 går lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Ok, så jeg sitter her med påmeldingsskjema foran meg. Enda usikker på om det er noe vits, men vi skulle veldig gjerne vært der, gjerne med Keo i grunnen. Noen som vil handle en vilter sagkrakk av en border collie i junior hannhund på lørdag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 15. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2014 Tusen takk ! *krysse fingre for at det ikke krasjer* Jeg er der hele helgen uten å stille hund/ha med meg hund. Så hvis det krasjer for noen andre, så kan nok jeg komme ut å hjelpe deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 AK og gruppe 1 går lørdag Haha, takk Hvorfor har jeg hele tiden trodd at jeg skal stilles på fredag og søndag ? Vel, da er det fredag og lørdag jeg har nummerlapp til. Om det ikke krasjer med mine to, så kan jeg stille den ville junioren din Men det blir jo veldig usikkert om jeg kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalderet Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Ok, så jeg sitter her med påmeldingsskjema foran meg. Enda usikker på om det er noe vits, men vi skulle veldig gjerne vært der, gjerne med Keo i grunnen. Noen som vil handle en vilter sagkrakk av en border collie i junior hannhund på lørdag? Om ingen ting krasjer kan jeg nok hjelpe deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Haha, takk Hvorfor har jeg hele tiden trodd at jeg skal stilles på fredag og søndag ?Handleren din har vel glemt å fortelle deg detaljene om når du skal vises, da? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Har vært overambisiøs og meldt Oliver på begge dager 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Noen som har startnummer til overs på søndag? Hvis noen har egen bil og er i krise ang overnatting så kan jeg låne bort leiligheten min som er 25 min kjøring fra varemessa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Jeg har to startnummer @ Skal du stille noe annet på lørdag eller er det jeg som har blandet dager og kelpien går på lørdag? Nei Lykke er kun meldt på lørdagen. Fredagsdommeren har vi prøvd før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Nei Lykke er kun meldt på lørdagen. Fredagsdommeren har vi prøvd før Haha, det var mer ment som at jeg hele tiden har trodd at gruppe 1 og 9 gikk på søndag og ikke lørdag Hva sa fredagsdommeren da? Er det bortkastede penger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Haha, det var mer ment som at jeg hele tiden har trodd at gruppe 1 og 9 gikk på søndag og ikke lørdag Hva sa fredagsdommeren da? Er det bortkastede penger? Åååå, litt tett i toppen om dagen. Virker visst ikke helt optimalt! Fikk inntrykket av at hun foretrekker langt grovere kaliber enn frk prima ballerina. Hun var dog ikke så lett å lese, like åpen som en obelix «13 mnd sort tispe. Feminint hode, mørke øyne. Store ører, våkent uttrykk. Velutviklet(?) front, overlinje kunne vært noe fastere. Noe flatt kryss og høy haleføring. Moderat vinklet bak, noe høye haser. Lette bevegelser, men aning ustabil(?) sett for og bakfra.» Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Åååå, litt tett i toppen om dagen. Virker visst ikke helt optimalt! Fikk inntrykket av at hun foretrekker langt grovere kaliber enn frk prima ballerina. Hun var dog ikke så lett å lese, like åpen som en obelix «13 mnd sort tispe. Feminint hode, mørke øyne. Store ører, våkent uttrykk. Velutviklet(?) front, overlinje kunne vært noe fastere. Noe flatt kryss og høy haleføring. Moderat vinklet bak, noe høye haser. Lette bevegelser, men aning ustabil(?) sett for og bakfra.» Ah, takk for svar Vi får nå prøve oss. I kelpie verden er jeg helt grønn når det kommer til dommere, og ganske mange kelpiedommere virker jo også grønne Mens med papillon vet jeg sånn noen lunde hvem som liker Blondie sin type. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2014 Da er Ludvig påmeldt både fredag og lørdag Gleder meg syyykt! Og får lønn rett før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Om du tør la meg hjelpe til igjen og ikke får tak i annen hjelp (og jeg ikke er i ringen med noe annet) kan jeg sikkert hjelpe til på hvertfall lørdag, om det ikke krasjer med NM på fredag kan jeg gjerne hjelp til da å Jeg er der hele helgen uten å stille hund/ha med meg hund. Så hvis det krasjer for noen andre, så kan nok jeg komme ut å hjelpe deg @Rabalderet Nå vet du jo hva du går til, med min eminente passgjenger! ;-) Jeg setter veldig stor pris på om du vil handle - jeg har begge veteranene med, og Diezel er nok kun meg som kan styre..lol Tusen takk Marthe ! Jeg har som nevnt ekstra startnr, så slipper du å betale deg inn. :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 @monab88; PM er sendt til deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2014 Kommer og kikker søndagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 Slik, når man først skulle oppover så får gulingen jakte den hersens gulsløyfa! Keo, border collie påmeldt på nordisk på lørdag i junior, hans trolig første og siste traverunde blant de pene langhårede dyra Da har vi altså det startnummeret vi trenger Dog om noen kjører forbi Tønsberg eller skal fra Vestfold og har plass til en passasjer + stirrekållisen og et bur, så hadde vi satt veldig pris på å få haike! @MegaMarie Takk for hånden! Det ser ut som at vi har fått ikke mindre enn to stk kjentfolk som har mulighet, ene trener han også i agility 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2014 VELDIG glad Synnøve skal stille bøllefrøet vårt denne helgen merker jeg Litt smånervøs for sånne ting, og han oppfører seg så utrolig mye bedre med Synnøve Mamma er for snill, veit dere Og lønnen kommer jo den 12., så da blir det shopping Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Godt å se at folk ikke har latt seg stoppe av mangel på kritikk http://web2.nkk.no/no/nyheter/Siste+frist+for+DOGS4ALL.b7C_wlfM3g.ips ...over 13000 påmeldte når de la ut varsel om siste frist i går Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Godt å se at folk ikke har latt seg stoppe av mangel på kritikk http://web2.nkk.no/no/nyheter/Siste+frist+for+DOGS4ALL.b7C_wlfM3g.ips ...over 13000 påmeldte når de la ut varsel om siste frist i går Det ligger nok mest i kjeften 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Har noen startnr til overs så er vi fire stk som skal og ikke har start-nr. Vi kjører forøvrig fra vest (Stord/Haugesund-ish) og til østlandet (Kongsberg) fredagen, antar jeg. Så om noen vil ha skyss eller hjelp til å frakte noe over så har vi 1-2 plasser ledig i bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Det ligger nok mest i kjeften Tja jeg finner det fortsatt veldig negativt å kutte det ut, og har faktisk ikke meldt på noen egene hunder på utstilling. Heller ikke mast på en oppdretter gruppe da jeg ikke ser poenget når det ikke blir noen kritikk av gruppen. Men det er for stor tradisjon til å ikke dra dit overhode, mest pga det sosiale o.l. og jeg tviler på at mange IKKE melder på om de reiser uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Jeg er helt enig med Jeanette over her,det ER SYND at vi ikke får kritikker! Fordi det er den største utstillingen vi har så er gutta påmeldt,men det er lov å være skuffet over kritikkmangelen . 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Tja jeg finner det fortsatt veldig negativt å kutte det ut, og har faktisk ikke meldt på noen egene hunder på utstilling. Heller ikke mast på en oppdretter gruppe da jeg ikke ser poenget når det ikke blir noen kritikk av gruppen. Men det er for stor tradisjon til å ikke dra dit overhode, mest pga det sosiale o.l. og jeg tviler på at mange IKKE melder på om de reiser uansett. Skjønner at det var vanskelig å se humoren i kommentaren min, tross smiley. Det er bare at det har vært så mye sutring at man skulle tro det hadde blitt lang færre påmeldte, men så viser det seg at det ikke har hatt så mye å si tiltross. Jeg er helt enig med Jeanette over her,det ER SYND at vi ikke får kritikker! Fordi det er den største utstillingen vi har så er gutta påmeldt,men det er lov å være skuffet over kritikkmangelen . Jeg er enig i at det er synd, men det stoppet ikke meg i å melde på. Kritikk kan jeg få en annen gang. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 21. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2014 Skjønner at det var vanskelig å se humoren i kommentaren min, tross smiley. Det er bare at det har vært så mye sutring at man skulle tro det hadde blitt lang færre påmeldte, men så viser det seg at det ikke har hatt så mye å si tiltross. Nei jeg så den som sarkastisk, og etter dette svaret så gjør jeg det enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts