mokken Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Lykke er påmeldt lørdagen i unghund kl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Lykke er påmeldt lørdagen i unghund kl <-- Gneis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 <-- Gneis. Hihi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Hvem skal? Jeg stiller Blondie i veteran og Tidi i junior. Det blir Blondie sin aller siste utstilling høyst sannsynlig. Etter den helgen klippes ihvertfall pelsen hennes bort, så får vi se om den noen sinne får gro tilbake. Toger eller flyr du? Har lust bort selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Hvordan funker dette med å låne startnummer? Noen som evt har et til overs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Hvordan funker dette med å låne startnummer? Noen som evt har et til overs? De blir scannet. Så du må låne ubrukt som gjelder for DEN dagen. Du kan ikke bruke lørdagens nummer på søndag feks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Jeg stiller begge mine begge dager - om de er friske og fine da, selvsagt . Yasmine har sagt at hun ønsker seg et par juniorvinnertitler, og Willy insisterer på å få et par titler, han også. Willy bruker jo å få det som han vil, når jeg bestemmer, men jeg må vel innrømme at jeg er litt mer usikker på om han får ønskene sine oppfylt nå.. Jaja, tiden vil vise . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Jeg er ringsekretær alle tre dager. Vi har ikke gjort det bra på norsk vinner siden 2000, da Even ble femte beste hannhund fra unghund og plassen bak storcertet, så da er det like greit at vi i stedet har valper - det er ikke vår utstilling I fjor rangerte dommeren alle 17 i åpen klasse tispe som fikk excellent, og gjett hvem som fikk stå sist av dem, for eksempel På den annen side har jeg stort sett gjort det anstendig på nordisk vinner... Anyway, jeg jobber, og får dermed testet systemet før EDS neste år, noe jeg er spent på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelpiejenta Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 Anton er påmeldt på lørdag , og har selvfølgelig begynt å røyte. . Skit samma, vi er bare listefyll uansett. ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2014 De blir scannet. Så du må låne ubrukt som gjelder for DEN dagen. Du kan ikke bruke lørdagens nummer på søndag feks. Om det blir som i fjor scanner de jo hundens nr? Oppdretter har ned min siden jeg har kurs den helgen, men jeg skal jo stille. Skal han teknisk sett vente i bilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belgerdama Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Jeg skal stille Frost i junior begge dagene. Han er skikkelig i pels om dagen og håper sef på en tittel eller to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Om det blir som i fjor scanner de jo hundens nr? Oppdretter har ned min siden jeg har kurs den helgen, men jeg skal jo stille. Skal han teknisk sett vente i bilen da? Om det er som tidligere går vel hunder inn gratis uavhengig av sitt nr. Så han skal ikke trenge å vente i bilen nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Meldt på lani til begge utstillingene :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Yoshi er påmeldt til begge utstillingene. Spennde Jatzy er pensjonert inntil hun er gammel nok til å stille i veteran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Jeg skal stille og stå på stand, vi har også årsmøtet og julebord for rasen den helgen, og jeg skal ha valpetreff lørdagen fordi hun med pappan til valpene kommer og vil hilse på de Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Vi drar bortover med lille-Thur hele helgen, stiller i junior og håper på titler! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Reiser nedover for og snike rundt og sjå på morroa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Toger eller flyr du? Har lust bort selv Jeg tar toget. Nattoget bort natt til fredag, og nattoget tilbake natt til mandag. Hvordan funker dette med å låne startnummer? Noen som evt har et til overs? Jeg har 1 startnummer på fredag og 1 på søndag om noen vil låne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Jeg tar toget. Nattoget bort natt til fredag, og nattoget tilbake natt til mandag. Jeg har 1 startnummer på fredag og 1 på søndag om noen vil låne Hmm. Kanskje jeg hiver meg på! Drar du alene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Har noen evebtuelt et startnummer til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Kom seg ut av ett hull i gjerdet i fotvertens hage. Løp rett i en bil. Huff så utrolig kjedelig :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Hmm. Kanskje jeg hiver meg på! Drar du alene? Ja Jeg har som sagt et nummer fredag og søndag jeg ikke bruker. Første mann til mølla får de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Vi skulle veldig gjerne lånt et startnummer for lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 Om det er som tidligere går vel hunder inn gratis uavhengig av sitt nr. Så han skal ikke trenge å vente i bilen nei I fjor fikk jeg beskjed om at han var inne så jeg måtte betale nemlig... :-/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2014 I fjor fikk jeg beskjed om at han var inne så jeg måtte betale nemlig... :-/ Men da har noen registrert startnummeret hans - hvis de for eksempel gikk inn med ham og en hund til, og viste begge startnumrene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts