Lola Pagola Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Tenkte å ha en samletråd for bilder av turer og sånn vi er på med forskjellige hunder :-) Denne uken har vi vært endel på jorder, må jo utnytte denne årstiden Valpene, bedlington terrieren Oppe på 6 mnd og Finsk lapphund Susi på 3mnn. De fant tonen! Casper og Arnold (portugisisk vannhund) møtes for første gang. Casper var klar på at han var sjefen, og Arnold var helt enig i det, det gikk veldig bra. Det var veldig fint for meg å få se Casper sammen med en annen ukastrert hannhund, jeg har jo alltid trodd at det kom ikke til å gå, og har alltid fjernet Casper fra situasjoner før han har fått fikset selv. Men denne gangen bestemte jeg og eieren av den andre hunden å ta sjansen, jeg hadde fryktet det slagsmålet egentlig, men neida, det gikk veldig rolig for seg. Etter noen flere møter tror jeg at faktisk kommer til å leke sammen og. Casper hadde litt lyst noen ganger så det ut som, men så tok han seg i det. Han kan ligge på ryggen rett foran Arnold å bli kost med, så veldig usikker er han ikke iallefall. Uansett, veldig moro synes jeg, og den tøffe atferden han har mot endel hannhunder sitter virkelig ikke så veldig dypt http://lolapagola.com/aro-arnold-casper-oppe-tira-og-susi/ 5 Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Fra venstre: Oppe (5mnd, bedlington terrier), Sniff (8, strihåret dachs), Casper (6, dalmatiner), Tira (3, nova scotia duck tolling retriever), Aro (10, blanding av cocker spaniel og puddel). Etter dette bildet ble den faste gjengen utvidet med Susi (finsk lapphund) "doodle" Aro:P Noen ganger har Casper rene dalmatiner-dates, her med Fleksi :-) Da går leken hardere for seg, virkelig artig å se ham leke med hunder av samme rase, leken blir mye mer intens og samkjørt. http://lolapagola.com/running-spots-absolute-amazing-fleksi/ 5 Siter
PrimaDonna Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Så vakre bilder Og Casper er nydelig! 1 Siter
Bellare Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Så mange fine bilder Og Susi ser ut som ein nydeleg kosebamse 1 Siter
AstridN Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Kjempefine bilder! Flotte hunder alle sammen, men jeg er hodestups forelska i Oppe 2 Siter
Vanja Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Så nydelige! Susi De så ut til å ha det helt fantastisk fint alle sammen 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Så vakre bilder Og Casper er nydelig! Tusen takk! Enig, Casper er noe for seg selv han Så mange fine bilder Og Susi ser ut som ein nydeleg kosebamse Tusen takk Ja bamse er stikkordet der altså Kjempefine bilder! Flotte hunder alle sammen, men jeg er hodestups forelska i Oppe Oppe er råkul! Får lyst på bedlington terrier, rett og slett! Så nydelige! Susi De så ut til å ha det helt fantastisk fint alle sammen De har det veldig fint Susi er supersøt, og tøff! Skikeklig attitude på den der. 1 Siter
Heidihj Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Fine bilder! Casper er virkelig lekker! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Oktober 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Casper og kusinen () Sniff 1 Siter
Mardina Skrevet 11. Oktober 2014 Rapporter Skrevet 11. Oktober 2014 Casper Fine de andre hundene også altså, men Casper er nok favoritten uansett 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 Tusen takk @Mardina : Han er nok min favoritt og! --- Søndagstur med flokken! Ikke alle var like villige til å sitte stille i dag Ronja (den ene tolleren og mor til Tira) hadde løpetid, så hun var mer interessant enn gobiter. Resten har ingen unnskyldning for lusen posering Susi, 6mnd En av disse er EKSTREMT misfornøyd med å måtte sitte på snø! mens andre digger snø søskenkjærlighet gamlefar 7 Siter
Gjest Skrevet 1. Februar 2015 Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 Så fine alle sammen! Heldig som har mulighet til å dra ut på tur med en så stor gruppe hunder. Siter
Lola Pagola Skrevet 1. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Februar 2015 Så fine alle sammen! Heldig som har mulighet til å dra ut på tur med en så stor gruppe hunder. Ja det er herlig Og alle går veldig godt overens, aldri noe alvorlig tull, bare småkrangling jentene imellom om pinner og sånn Siter
Lola Pagola Skrevet 13. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2015 Var en tur på stranden med gjengen i går :-) lapphunden hadde fått løpetid, så da Casper virket litt ekstra interessert var ikke det noe rart. Men så koblet hjernen seg på, og jeg så at det var Tira (tolleren) han desperat prøvde å få med i lek... og hun hadde jo ikke løpetid. Så ren og skjær gjensynsglede lapphunden ble omtrent ikke ofret ett snus. Oppe (nå litt over ett år gammel) spaserer så fint på steinene, mens Casper driver på med andre ting... Flere og større bilder her http://lolapagola.com/tur-pa-stranden/ 4 Siter
Gjest Skrevet 13. April 2015 Rapporter Skrevet 13. April 2015 Måtte se lenge etter Casper, før jeg tilslutt oppdaget han på bildet. Fine hundene, misunner dere for å ha en så fin turflokk! Siter
Mardina Skrevet 13. April 2015 Rapporter Skrevet 13. April 2015 Må man bæsje, så må man bæsje..... 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 24. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 24. April 2015 Veldig fine bilder! Tusen takk :D Siter
Lola Pagola Skrevet 25. April 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2015 Neste gang vi er hjemme kommer det nok flere bilder Da tenker jeg at Casper må få litt kvalitetstid med dalmatinerjentene sine. Travelt program når han er hjemme, rekker ikke å ha playdate med alle på en helg (mens her vi bor nå har han ingen å leke med...) Siter
Lola Pagola Skrevet 31. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mai 2015 Var hjemme i helgen, og der var Oppe og Sniff og. Pluss besøk av Susi og Tira :-) Aro er dessverre ikke mer, han var så syk. Fine Susi :-) DEN pelsen! Tira har badesesong hele året. Casper sin har ikke startet enda. Casper lot faktisk Oppe vinne noen ganger, enda hun egentlig ikke hadde sjangs Fikk seg som vanlig en liten skamklipp av meg 5 Siter
camillen Skrevet 1. Juni 2015 Rapporter Skrevet 1. Juni 2015 Åååå blir så misunnelig på den flotte turgjengen! Si ifra om du noen gang er i Oslo-området da @LolaPagola , vil så møte Casper 1 Siter
LØJ Skrevet 2. Juni 2015 Rapporter Skrevet 2. Juni 2015 Åååå blir så misunnelig på den flotte turgjengen! Si ifra om du noen gang er i Oslo-området da @LolaPagola , vil så møte Casper Da vil vi være med. Casper er søtis 2 Siter
camillen Skrevet 3. Juni 2015 Rapporter Skrevet 3. Juni 2015 Da vil vi være med. Casper er søtis Jaa! 2 Siter
Recommended Posts