Gå til innhold
Hundesonen.no

Planlagt DeepEyes kull VI


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 213
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Skal hun ikke føde snart?

Det ER lukrativt å være oppdretter!!!!!!

If you liked it, then you should have put a ring on it...

Hun får veldig små valper, men også veldig livskraftige.

Og med tanke på at snittet omtrent har vært på 250 gram på valpene hennes, så kan det fort skjule seg en smørpakke inni der til fødsel som er to valper. Og knapt syns :lol:

I tillegg så bærer hun valpene sine ekstremt høyt. Så vi får se hva som skjer. Probelmet er jo at jeg sitter med alt fra den tanken over til at hun har mistet den ene vi fant ettersom hun ikke vokser. Hater henne litt fortsatt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne vel strengt tatt lagt ut samme bilde som sist uke :lol:

Uke 7:

11024684_10155251761530072_5154406742234

er du sikker på at du ikke egentlig tok alle bildene samme dag, og bare tuller med oss, mens frøkna tusler rundt hjemme hos deg som kelpiehval? :P

Lenge til røntgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Neste mandag kveld er det røntgen. Er veldig spent på om den fortsatt er det eller kastet.

Hun har mange atferds tegn på drektighet, men få fysiske. Men samtidig vil ikke det være unormalt med en valp. Det vil jo ikke være så mange hormoner i sving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Når hun ligger slik ser det ganske trolig ut at det er noe der inne. Bare ikke ellers :P

1,5 time tur og fortsatt like våken. *ler*

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Talli ble BRÅTT drektig i dag! :lol:
Hun har før hatt noen greier ved 5 uke, da kan hun brått ikke gå tur. Så det ble en veldig kort tur på oss i dag. Da begynner hun hoppe på meg og klatre som en "miniatyr" som vil bli bært. Lagt på rygg oppå meg i hele dag og laget masse rare lyder :P
Jeg tror det er ubehag når ting strekker seg litt, og nå har det bare kommet ganske mye senere. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Mandager er normalt hat-dager synes jeg - men denne mandagen blir en kombidag: hat-spennings-mandag!

Bare synd du er hjemme fra jobb før du kan forvente resutlatet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Alt som kan gå galt, går galt dette kullet :lol:

Ikke noe svar på antall valper. Serveren til røntgenmaskinen hadde klikket og fikk dermed ikke fremkalt bilde. Så de håper få det fikset i dag eller i morgen. Bildene er tatt, bare ikke fremkalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er virkelig bekymringsfullt når store hunder viser aggressiv atferd, spesielt i offentlige områder. Det handler ikke bare om rasen, men også om eierens ansvar for å trene og sosialisere hunden riktig. Alle hunder, uansett størrelse, kan være fantastiske følgesvenner hvis de får riktig oppdragelse og omsorg. Det er viktig at eiere forstår sitt ansvar og jobber med hundene sine for å sikre at de kan oppføre seg trygt rundt andre hunder og mennesker. Aggressiv atferd kan ofte håndteres med riktig trening og tålmodighet.
    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...