maysofie Skrevet 24. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Oktober 2014 Hvem? Begge mine? Ja det kan de, men hadde tenkt å kun ha med Yoshi, for det er han som trenger treninga. Har du mulighet til å komme deg til et E18-kryss? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Har du mulighet til å komme deg til et E18-kryss? Nei, men det er ikke så farlig Tenker vi bare står over, så kan vi heller prøve å få planlagt litt bedre neste gang evnt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2014 Om noen kommer med tog så kan jeg plukke opp en person i sentrum. Har et ledig stort bilbur, og forsåvidt plass til å hive inn et reisebur ved siden av om nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Det blåser endel i dag, så lurt å kle seg godt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Trekker meg Våknet med alt for lite søvn innabords, og dermed ett humør jeg ikke under noen hund å ha med i ringen. Nix takler humør dårlig. Så da gjemmer jeg meg i skogen i stedet. OM det skulle bli bedre utover formiddagen, så kan det hende jeg dukker opp Ida å våknet med litt svinn på humøret så vi drar til skogs vi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Er det noen som har teltplugger de kan ta med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Er det noen som har teltplugger de kan ta med? Skal prøve å huske det, hadde uansett tenkt å ta med til ringbånd til rally. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Jeg er blitt syk så jeg kommer ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridN Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Er det noen som har teltplugger de kan ta med? Legger endel i veska nuh! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Takk! Synd med dere som ikke kommer likevel. God bedring Enits! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Håper det ble bra Det var ingen vits å stikke innom med nylig sedert hund som nå ligger godt under dyna og sover så vi dro rett hjem. Håper vi kan få til noe lignende fremover, alltid koselig med sonentrening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Næmmen hva har skjedd @SiriEveline ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Næmmen hva har skjedd @SiriEveline ? Ingenting alvorlig altså (ikke meningen å skremme) han har bare vært "forsøkskanin" på veterinærkurs i ultralyd. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Det ble veldig bra og hyggelig, men litt forblåst. Rallyskiltene blåste bort, så vi fikk bare tatt noen små enkeltøvelser. Men tror de fleste fikk en rundt i lydighetsringen, og hundene fikk lekt litt. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridN Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Takk for i dag, veldig hyggelig! Synd med vinden som blåste bort rallyskiltene, men fint å få en liten smakebit, i hvert fall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Takk for i dag, veldig hyggelig! Synd med vinden som blåste bort rallyskiltene, men fint å få en liten smakebit, i hvert fall! Menattehæh? Er han en ESS? Det falt meg ikke inn at han kunne være noe annet enn en kleiner munsterlander... jaktvariant isåfall? Han ligner ikke på noen ESS jeg har sett, og jeg kjenner en god håndfull etterhvert. Men bare møtt en jaktvariant før da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridN Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Menattehæh? Er han en ESS? Det falt meg ikke inn at han kunne være noe annet enn en kleiner munsterlander... jaktvariant isåfall? Han ligner ikke på noen ESS jeg har sett, og jeg kjenner en god håndfull etterhvert. Men bare møtt en jaktvariant før da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridN Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Jaktvarianten, ja! Alle andre tror også han er en kleiner munsterlander - men det er han altså ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Takk for kort og god innføring i rallylydighet @simira Og jeg skjønte ikke før på slutten at hunden din var en springer Astrid vokst opp med spanielene, men ikke jaktutgavene av de... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridN Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Takk for kort og god innføring i rallylydighet @simira Og jeg skjønte ikke før på slutten at hunden din var en springer Astrid vokst opp med spanielene, men ikke jaktutgavene av de... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridN Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Jeg får visst ta med passet hans på neste treff 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2014 Jaktvarianten, ja! Alle andre tror også han er en kleiner munsterlander - men det er han altså ikke så langt har noen trodd at Flink har vært: Kleiner Munsterlander, drentsche patrijshond (av en eller annen grunn), pointervalp, vorstehvalp, cocker (ikke sååå på jordet da) og selvsagt diverse blandinger av overnevnte raser. Jeg har opplevd at folk jeg har møtt på tur -som står og holder sin egen springer- lurer på hvilken rase jeg har. Jeg har opplevd at folk rundt raseringen på en utstilling har spurt åssen rase jeg har. Jeg blir overlykkelig hver gang noen faktisk ser det Jeg har lyst å dele ut kaffe og kake.... sånn senest når jeg var i sikkerhetskontrollen på Vigra og den vekteren som stod der med en gang så at Flink var en jaktspringer og begynte å snakke jakt med meg Lykke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstridN Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2014 Jeg blir overlykkelig hver gang noen faktisk ser det Jeg har lyst å dele ut kaffe og kake.... sånn senest når jeg var i sikkerhetskontrollen på Vigra og den vekteren som stod der med en gang så at Flink var en jaktspringer og begynte å snakke jakt med meg Lykke! Et sjeldent medlem av den eksklusive jaktspringer-kjenner-klubben... Vi burde få oss pins! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2014 Holdt på å få en klem en gang av en slik en som dere jeg *ler* Spurt bare om de bruke han til jakt eller noe annet lurt. Damen: øh? Jeg: ja du har vel ikke kjøpt deg jaktlinjer for å ha den til pynt? Damen: *overfall av meg* Så hun har nok opplevd sin dose av slike kommentarer. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 27. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2014 Holdt på å få en klem en gang av en slik en som dere jeg *ler* Spurt bare om de bruke han til jakt eller noe annet lurt. Damen: øh? Jeg: ja du har vel ikke kjøpt deg jaktlinjer for å ha den til pynt? Damen: *overfall av meg* Så hun har nok opplevd sin dose av slike kommentarer. Skjønner jeg godt. Jeg hadde kjøpt roser, bløtkake og kaffe til deg Jeg syns det er rart at jeg blir så glad hver gang jeg møter noen som vet hva hund jeg har. Det er jo ikke sånn at jeg har kjøpt hun for å gå på utstilling, eller at jeg trodde dette var veldig viktig for meg. Men så oppdager jeg litt at hver gang noen spør om hun er sånn der nederlandsk jakthund eller.... så blir jeg litt sånn surkete og furten Nei, fortenk. Hun er jo verdens vakreste jaktspringer, hvordan kan du unngå å se det!?! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts