Gå til innhold
Hundesonen.no

Ikke bare en Töddel


Mari
 Share

Recommended Posts

For ny på sonen til å huske Töddel - lest historiene nå, og tenker som flere: LAG EN BOK, FOR ****! :drool: Du, dine skriverier, dine og Töddels historier og ikke minst Töddel (hans vakre utseende inkludert, men ikke utseendet eksklusivt) fortjener det - Ville garantert kjøpt boka! :) (kjør eventuelt en sånn fundraiser-greie på nettet, så ser du om folk er villig til å betale - det tror jeg....)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg skrive noe dypt og filosofisk som jeg pønsket ut på mørkt soverom. I lyset for svant det, men jeg kan jo si at det er både godt og sårt å minnes Tøddel, for da må jeg tenke på alle de fantastiske firbente jeg har fått lov til å bli kjent med, enten som eier eller via andre. Og så mange av dem som har forlatt oss så alt fortidlig. De har alle sin helt spesielle plass i hjertet mitt, og Tøddel har helt klart også en egen plass. :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, tusen takk for så mange hyggelige innlegg! Jeg savner hund for tiden kjenner jeg. :)

Gi henne en ekstra lang kos i dag du. :)

Hehe, så artig! Jeg må innrømme at dette husker jeg ikke, men jeg håper jeg ikke var en kjiping om ikke annet. Men viktigst av alt var ikke Töddel det. :P

Dere var blid og trivelig bägge to :-D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...