Djervekvinnen Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Min søster blir 40 år snart. Åh, så vanskelig det er å finne gave! Jeg tenkte meg en gang på gavekort på spa etc, men hun er veldig glad i pakker. Så da tenkte jeg at jeg skulle prøve å finne en gave til henne. Hva med en goodiebag med masse forskjellig i som hun kan ha bruk for? Går det an? Sånn type: neglelakker, armbånd, hårstæsj, duft, kroppspleie artikler, deilige sokker, noe snacks, helseprodukter osv. i en fin eske. Finne små ting som passer henne. Noen som har tips til hva man kan ha oppi? Hun er mor til en 4 åring, liker å pynte seg, veldig interessert i interiør, retro og følger med i trendene der. By jente. ikke friluftsinteressert. Og ikke håndarbeidsinteressert. Leser ikke bøker. Tar gjerne i mot tips til andre gaver! Max 1000 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Jeg elsker sånne samlegaver! Det er så koselig, for man føler man får så mye! Jeg ville puttet opp i: - Gode tykke sokker (snart vinter) - En GOD håndkrem - En DVD eller to - Et blad eller to - Noe snop/snacks, gjerne litt ekstra god te/kaffe, kanskje også en kaffekopp? - Neglelakk - Bodylotion - Et fint armbånd eller smykke - Votter/hansker (igjen snart vinter) - Vinflaske? Hvis hun liker vin og du ikke skal sende i posten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 24. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Åhh tusen takk Aya! Det var mange gode tips!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Sjokolade.. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Hvis hun drikker te, så har Harney & Sons fine tebokser http://www.iherb.com/Harney-Sons Hjemmelaget konfekt Badesalt (hvis hun har badekar) Håndkremen fra L'occitane er kjempegod Abbonoment på et interiørmagasin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Ville lagt oppi en god allroundkrem (propolis krem er god til det) og en god håndsåpe (hand & face soap) Basert på aloe vera, kremen inneholder ikke vann og kan brukes på hele kroppen, og er også super for barnet på 4 I tillegg har jeg god mascara uten asfalt/olje som pleier vippene istedenfor å ødelegge de/at de knekker Goodiebag må jo være den ultimate gaven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Man får aldri nok kremer har jeg funnet ut. Hånd og fotkrem ! Kanskje neglbåndsolje eller noe sånt nå til vinteren, en skikkelig god top coat til neglelakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 24. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Nå har jeg begynt å bestille litt på ebay. Skal kjøpe mer når jeg drar til byen. Men fikk bestilt håndkrem (body shop), lipbalm og maskara. (Loreal). SÅ skal jeg kjøpe et par neglelakker. Kjekt de på Cubus, de små. Så kan man kjøpe flere farger. Noen gode sokker og en god te som jeg har prøvd (English tea shop) Kanskje jeg kjøper et blad å legger med, noen drops/snop. Og så skulle jeg hatt noe mer "gavete" å lagt inn der, noe litt dyrere. Må tenke litt på hva det skulle vært. Tusen takk for tips! Blir veldig glad. Bare å komme med flere! Skal jo fylle esken med mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Litt eksklusiv konfekt og en flaske vin synes jeg er kjempeflott. Så kan du evt legge til pent pledd, duftlys, god krem og sminke, så har du en ordentlig kosepakke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Hva med en DVD-serie? Hvis hun liker sånt? Jeg har såå lyst på "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu", haha! Gammel sjel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 24. September 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 Fnis. Nei lite film interessert eller tv interessert. Hun er egentlig litt vanskelig sånn sett. Men tror jeg skal få laget en fin pakke, ut ifra deres tips her. Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 24. September 2014 Rapporter Share Skrevet 24. September 2014 The Body Shop anbefales, mange gode kroppspleieprodukter, samt veldig pluss at alt er cruelty free. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts