Gå til innhold
Hundesonen.no

dikt og bøker


Lissi123
 Share

Recommended Posts

Nei nei nei nei nei

Nei nei nei nei nei nei nei

Nei nei nei nei nei

- Utdrag fra haikusamlingen "Avkreftende fraseringer" av Tommy Kristiansen

Jeg skriver sjeldent dikt altså, men det er en sjanger jeg gjerne kunne tenke meg å lære. Skriver jo ofte tekster til sanger, og det hadde hjulpet meg ganske mye å kunne skrive dikt av effektivitetsgrunner.

Skriver skjønnlitteratur da. Kommer nok ikke til å bli gitt ut noen gang, for jeg gir meg som regel etter en del sider for å starte på noe nytt... Anyways, det må da være vanskelig å få gitt ut diktsamlinger? Det er vel ikke akkurat det helt store på markedet?

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tanker om å skrive, i hovedsak sakprosa (idéhistorie, populærvitenskap), men det ligger noen år frem i tid enda, og om noen er interessert i det jeg vil skrive vil gjenstå å se (det gjenstår vel også å se om jeg faktisk klarer å skrive noe jeg vil sende fra meg). Jeg skriver og har publisert kortere tekster for tidsskrift o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei nei nei

Nei nei nei nei nei nei nei

Nei nei nei nei nei

- Utdrag fra haikusamlingen "Avkreftende fraseringer" av Tommy Kristiansen

Jeg skriver sjeldent dikt altså, men det er en sjanger jeg gjerne kunne tenke meg å lære. Skriver jo ofte tekster til sanger, og det hadde hjulpet meg ganske mye å kunne skrive dikt av effektivitetsgrunner.

Skriver skjønnlitteratur da. Kommer nok ikke til å bli gitt ut noen gang, for jeg gir meg som regel etter en del sider for å starte på noe nytt... Anyways, det må da være vanskelig å få gitt ut diktsamlinger? Det er vel ikke akkurat det helt store på markedet?

jeg skriver ikke dikt akkurat nå, men jeg skriver en bok i sjangeren eventyr/fantasi. Derimot er det første gang jeg har skrevet i denne sjangeren. En jeg kjenner har sagt at det er det beste jeg har skrevet så langt. Jeg holder meg som regel i sjangeren grøsser/thriller da, men spennende å prøve noe nytt. Jeg prøvde å gi ut en dikt samling, men fikk vite av forlaget at de var for følsomme. De skrev også at de gledet seg til å høre i fra meg igjen :P. lol. Hvem vet kanskje jeg får gi ut en bok en gang . Jeg har aldri gitt ut noe til nå, men håper jo at drømmen blir oppfylt. Uansett så har jeg skrevet noe som betyr noe for meg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var liten var drømmen å bli forfatter. Husker spesielt i 4. og 5. klasse satt jeg heller inne i friminuttene og skrev små grøsserhistorier. Senere har jeg vel senket ambisjonene endel, og tror aldri jeg kunne skrevet en roman. Rett og slett fordi jeg ikke har gode ideer til bøker, og jeg er så utrolig kresen på bøker selv at jeg tror ikke jeg noensinne ville klart å tilfredsstille mine egne krav.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...